شناسهٔ خبر: 43663946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۰ هزار بسته معیشتی در قم توزیع می‌شود

گروه استانها- دبیر کنگره ملی شهدای استان قم از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان به‌عنوان یکی از برنامه‌های کنگره شهدای استان قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، احمد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیته رسانه کنگره شهدای استان که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با ابزار قدردانی از شهرداری قم در زمینه همکاری برای ترویج سیره شهدا اظهار داشت: شهرداری قدم‌های بسیار بااهمیتی در حفظ راه و سیره شهدا برداشته و پرچم‌دار حفظ سیره شهداست.

وی با اشاره به تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری بر کنگره شهدا افزود: مقام معظم رهبری دو تأکید مهم در مورد مراقبت از تحریف و فراموشی سیره و راه شهدا دارند،  تولیدات در حوزه شهدا خیلی مهم است و مهم‌تر از تولیدات، تولید مخاطب است.

دبیر کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه ما باید کنار هم همه استان را متأثر از سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت کنیم، تصریح کرد: کار جزیره‌ای در این زمینه جواب نمی‌دهد و همه دستگاه‌های استان باید در حوزه ایثار و شهادت باهم لینک شوند.

حاجی‌زاده با انتقاد از برخی اقدامات جزیره‌ای افزود: گاهی اقداماتی در حوزه ایثار و شهادت انجام می‌شود که کنگره شهدا اصلاً از آن اطلاعی ندارد و لازم بوده که تأکید شود که هیچ کاری بدون هماهنگی کنگره شهدا انجام نشود.

دبیر کنگره ملی شهدای استان قم با بیان اینکه همکاری و جمع شدن کارها همه دستگاه‌ها منجر به اثرگذاری کنگره خواهد شد تصریح کرد: در این صورت می‌تواند نتیجه را مستندسازی کرد و به مقام معظم رهبری هم ارائه داد.

وی با اشاره به مطرح‌شدن برخی غلوها در کتاب مرتبط با سیره شهدا تأکید کرد: صدای شهید باید به‌درستی رسانده شود و با سبک زندگی او هماهنگ شود و در این صورت است که پذیرش آن‌هم بیشتر خواهد شد.

حاجی‌زاده با تأکید به فهرست پیشنهاد برنامه‌های هفته پیش رو خاطرنشان کرد: 19 آبان سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم است که برنامه‌های مرتبط با آن را خواهیم داشت، روز سه‌شنبه ویژه‌برنامه کاشت 6 هزار نهال در بوستان‌های جدید برگزار می‌شود، رونمایی از 25 اثر مکتوب و سایر تولیدات مکتوب در حوزه ایثار و شهادت روز چهارشنبه اجرایی خواهد شد و روز پنجشنبه آغاز به کار قرارگاه مجازی کنگره شهدا و روز یکشنبه نخستین ویژه‌برنامه دلیرستان و روز دوشنبه رونمایی از 12 یادمان و افتتاح پارک شهیدان زین‌الدین را خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در روز سه‌شنبه بیست و هفتم آبان ماه نیز برگزاری یادواره شهید زین‌الدین و 6090 شهید استان و مراسم توزیع 30 هزار بسته معیشتی در مسجد جمکران به نام کنگره شهدا را خواهیم داشت.

انتهای پیام/456/ ع

نظر شما