شناسهٔ خبر: 43663614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: سهمیه روغن البرز اعلام و این سهمیه از روز پنجشبه در استان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «رامین ربیعی» در حاشیه نشست ویدیو کنفرانسی که با حضور روسای سازمان‌های صمت کشور، «معاون بازرگانی وزارت صمت»، «معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندکان کشور» و «معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران» برگزار شد، گفت: بخشی از علت کمبود روغن در کشور شایعاتی بوده که باعث تحریک تقاضا شده است چرا که در تولید و توزیع آن هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: این مساله در استان البرز نیز بررسی شد، میزان کمبود روغن مورد نیاز استان اعلام و این سهمیه به البرز تخصیص یافت که توزیع آن از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و به تبع آن در اصناف آغاز شده است.

وی اضافه کرد: حمل روغن خام از بندر به سمت کارخانجات نیز سرعت گرفته است و به زودی مشکلات مربوط به توزیع روغن در کل کشور مرتفع می‌شود.

ربیعی در بخش دیگری به بحث نانوایی‌های استان البرز اشاره کرد و افزود: هر چند در برخی استان‌های کشور مشکلاتی در زمینه نان حادث شد اما به فضل خدا در البرز هیچ مشکلی وجود ندارد هر چند متاسفانه در فضای مجازی، عکس‌هایی مبنی بر تعطیلی دو نانوایی‌ها بر اثر کمبود آرد مطرح شده بود که این امر صحت ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: علت اصلی تعطیلی آن نانوایی‌ها عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه شیوع بیماری کرونا بوده است و منتشرکنندگان این عکسها برای پنهان کردن اصل موضوع، بحث کمبود آرد را مطرح کرده‌اند.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی کالاهای اساسی برای مردم فراهم و تأمین شده است و در زمینه هیچ کدام با مشکل و کمبود مواجه نیستیم.

48

برچسب‌ها:

نظر شما