شناسهٔ خبر: 43660357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی یک سال گذشته صورت گرفت؛

افزایش ۳۴ درصدی کشف مواد مخدر در خراسان رضوی

نیشابور- جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از افزایش ۳۴ درصدی کشف مواد مخدر در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم قربان زاده ظهر امروز در مراسم معارفه و افتتاح فرماندهی انتظامی شهرستان زبرخان با اشاره به شعار هفته ناجا «همه باهم برای امنیت و سلامت»، گفت: اگر زمانی که امنیت و سلامت وجود دارد قدر آن را ندانیم، قطعاً در آینده پشیمان خواهیم شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه استان ما در کنار بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر در دنیا قرار دارد، ابراز کرد: خوشبختانه بیشترین کشفیات مواد مخدر در کشور در خراسان رضوی انجام گرفته است و این نشان از درایت و هوشیاری نیروی انتظامی این استان است.

وی بیان کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از همکاران ما در نیروی انتظامی خراسان رضوی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد ۵ نفر هم به دلیل این بیماری به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

سردار قربان زاده با بیان اینکه ممکن است یک تجمع غلط، امنیت و سلامت مردم را به خطر اندازد، بیان کرد: از هفته ناجای سال گذشته تا امسال، در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از جرایم، هزار و ۹۴۱ صفحه مجرمانه در فضای مجازی شناسایی شده است.

وی با اشاره به تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه از سال گذشته تا به امروز ۳۲ درصد تصادفات و تلفات انسانی جاده‌ای در خراسان رضوی کاهش داشته است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی همچنین به افزایش ۳۴ درصدی کشف مواد مخدر و کشف ۷۸ درصدی وقوع جرایم از سال گذشته تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: اولویت ما امنیت پایدار به تمام معنا است و این مهم با همکاری، همدلی و همراهی مردم و مسئولین تحقق خواهد یافت.

نظر شما