شناسهٔ خبر: 43660193 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد

مسجد باید محور کمک های مردمی شود / همه باید به "خسارت دیدگان کرونا" کمک کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ، امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای کمک به آسیب دیدگان کرونا پای کار بیایند، تاکید کرد: کمک های مردمی باید "مسجد محور" و "محله محور" باشد.

آیت الله مصطفی علما در جلسه امروز (10 آبان) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با قدردانی از تلاش و مجاهدت چندین ماهه کادر بهداشت و درمان گفت: حقیقتا مدافعان سلامت در این چند ماه فداکاری بسیاری انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی به خستگی کادر درمان اشاره کرد و افزود: این شرایط می طلبد همه به نحوی پای کار آمده و به مدافعان سلامت کمک کنیم و آنها باید بدانند که در راه این مبارزه تنها نیستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آینده نامعلوم کرونا گفت: باید برای شرایط طولانی مدت بیماری آماده شویم و مدیریت و برنامه ریزی طولانی مدت در این زمینه داشته باشیم.

آیت الله علما با اشاره به خسارت اقتصادی کرونا به بسیاری از صنوف و مشاغل گفت: همین امر موجب شده معیشت برخی افراد با سختی مواجه شود و در این زمینه نیز همه باید پای کار آمده و از خسارت دیدگان کرونا دستگیری کنیم.

وی بر مسجد محور کردن کمک های مردمی دراین زمینه تاکید کرد وافزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند، مسجد باید محور کمک های مردمی شود، چرا که در اطراف هر مسجد اهالی یک محله ساکنند و هر مسجد هم پایگاه بسیج دارد که می‌تواند محور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: با مسجد محوری و محله محوری کردن کمک ها باید فکر جدی برای حمایت معیشتی اقشار ضعیف جامعه صورت گیرد.

آیت الله علما تاکید کرد: همه از مسئولین گرفته تا تک تک مردم باید آستین همت را بالا زده و همه به هم کمک کنیم تا به سلامت از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: در کنار بحث کمک رسانی و مدیریت کرونا، دعا و استغفار هم باید مورد توجه همگان باشد و این راه در دفع این بحران و رفع این گرفتاری ها قطعا موثر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما