شناسهٔ خبر: 43660158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صورت گرفت؛

حجاز در ایزوایکو نفس تازه می کند

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، شناور حجاز 66 جهت تعمیرات اساسی وارد مجموعه ایزوایکو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،این شناور دارای ابعادی به عرض 14و طول 67 متر جهت تعمیرات تخصصی به دست نیروهای متخصص در مجموعه ایزوایکو سپرده شده است.

شناور حجاز 66 باید تعمیرات اساسی و زیرآبی از جمله؛ سندبلاست و رنگ آمیزی بدنه، سوپر استراکچر و عرشه شناور، گاز زدائی، تمیزکاری و شستشوی خازن(بالاست، سوخت و فن موتور خانه) تعویض زینک آند، تعویض ورق بدنه، ضخامت سنجی بدنه، انجام تعمیرات مربوط به کابین ها و راهروهای سوپراستراکچر، سرویس و تعمیر الکترو موتورها، تعمیرات سیستم رانش و انجام تعمیرات مربوط به جرثقیل و سیستم هیدرولیک بر روی آن انجام شود.

ورود شناورها، کشتی ها، نفتکش ها، کانتینربرها و لایروب ها به این مجموعه موجب رونق صنعت کشتی سازی در کشور می شود که این نمایانگر باورمندی و توان انجام کارهای بزرگ توسط متخصصان داخلی است.

قطعا” با ارائه سفارشات ساخت و تعمیرات بیشتر به مجتمع کشتی سازی در بندرعباس شاهد افزایش اشتغالزایی زایی در این مجموعه خواهیم بود.

مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده است که مجموعه‌های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی‌سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش می‌کند در افق 1404، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی‌سازی، سکوسازی، ترمینا‌ل‌های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما