شناسهٔ خبر: 43659883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به جشنواره «خوبی، زیباست» تمدید شد

تهران-ایرنا-مهلت ارسال آثار به جشنواره «خوبی، زیباست» با موضوع مصادیق اخلاق شهروندی تا ۳۰ آبان ماه امسال تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه فرهنگسرای اخلاق، فراخوان جشنواره «خوبی، زیباست»، ۲۷ مهرماه در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و به تصویرکشیدن ایده‌های شهروندی در فضای مجازی منتشر شد و برگزاری آن در طول هفته وحدت نیز ادامه دارد. 

به گزارش این فرهنگسرا، تمامی شهروندان و همچنین اعضای کانون‌های شهر تهران می‌توانند آثار خود را با موضوع‌های نهادینه کردن تجلی اخلاق شهروندی، احترام به حقوق دیگران، بهبود فرهنگ شهروندی از جمله نوع دوستی، مهربانی، همسایه‌داری، صله رحم، احسان و کرم، امید به آینده و شادمانی، صبر و بردباری، وفای به عهد، سخاوتمندی، انصاف، گذشت، خردورزی، حفظ آبروی دیگران و احترام به والدین در قالب‌های عکس نوشته، ویدیوکلیپ و استوری موشن تولید و از طریق شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

براساس این گزارش، پس از پایان مهلت فراخوان جشنواره، آثار واصله در رشته‌های مختلف بر اساس شاخصه‌های خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفهوم و کیفیت تولیدات توسط هیات داوران بررسی و نفرات برتر انتخاب و در مراسمی هدایای آنان شامل جوایز نقدی تا ۷ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

دبیرخانه جشنواره «خوبی، زیباست» در فرهنگسرای اخلاق به نشانی خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ آماده پاسخگویی به سوال‌های شهروندان است.

نظر شما