شناسهٔ خبر: 43659873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

برای کمک به "خسارت دیدگانِ کرونا" همه باید آستین‌ها را بالا بزنیم

محبوبه علی آقایی

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه همه باید برای کمک به آسیب دیدگان کرونا پای کار بیایند، تاکید کرد: کمک های مردمی باید "مسجد محور" و "محله محور" باشد.

صاحب‌خبر -

آیت الله مصطفی علما در جلسه امروز (10 آبان) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با قدردانی از تلاش و مجاهدت چندین ماهه کادر بهداشت و درمان گفت: حقیقتا مدافعان سلامت در این چند ماه فداکاری بسیاری انجام داده اند که جای تقدیر دارد.

وی به خستگی کادر درمان اشاره کرد و افزود: این شرایط می طلبد همه به نحوی پای کار آمده و به مدافعان سلامت کمک کنیم و آنها باید بدانند که در راه این مبارزه تنها نیستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آینده نامعلوم کرونا گفت: باید برای شرایط طولانی مدت بیماری آماده شویم و مدیریت و برنامه ریزی طولانی مدت در این زمینه داشته باشیم.

آیت الله علما با اشاره به خسارت اقتصادی کرونا به بسیاری از صنوف و مشاغل گفت: همین امر موجب شده معیشت برخی افراد با سختی مواجه شود و در این زمینه نیز همه باید پای کار آمده و از خسارت دیدگان کرونا دستگیری کنیم.

وی بر مسجد محور کردن کمک های مردمی دراین زمینه تاکید کرد وافزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم اشاره کردند، مسجد باید محور کمک های مردمی شود، چرا که در اطراف هر مسجد اهالی یک محله ساکنند و هر مسجد هم پایگاه بسیج دارد که می‌تواند محور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: با مسجد محوری و محله محوری کردن کمک ها باید فکر جدی برای حمایت معیشتی اقشار ضعیف جامعه صورت گیرد.

آیت الله علما تاکید کرد: همه از مسئولین گرفته تا تک تک مردم باید آستین همت را بالا زده و همه به هم کمک کنیم تا به سلامت از این بحران عبور کنیم.

وی افزود: در کنار بحث کمک رسانی و مدیریت کرونا، دعا و استغفار هم باید مورد توجه همگان باشد و این راه در دفع این بحران و رفع این گرفتاری ها قطعا موثر است.

انتهای پیام

نظر شما