شناسهٔ خبر: 43659781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تکلیف مرزبان و سپاهان امشب مشخص می‌شود

مربی پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان ممکن است دوباره به کادرفنی این تیم ملحق شود. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پس از اضافه شدن محمود کریمی به کادرفنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، شنیده می‌شود علیرضا مرزبان نیز به زودی به این جمع ملحق می‌شود.

دستیار سابق زلاتکو کرانچار در سپاهان که روز‌های خوبی با سپاهان تجربه کرده قرار است امشب (شنبه) متن قرارداد خود را از آلمان برای ساکت و همکارانش در مدیریت باشگاه سپاهان بفرستد.

در صورتی که خواسته‌های مرزبان در این قرارداد مورد تایید باشگاه سپاهان قرار بگیرد وی به زودی به جمع همکاران محرم نویدکیا اضافه خواهد شد. مرزبان سابقه سرمربیگری و مربیگری در لیگ برتر در تیم‌های مختلف را در کارنامه دارد.

مرزبان که در مقطعی مربی نویدکیا در سپاهان بوده، در صورت توافق با مدیران این باشگاه به کادرفنی نویدکیا اضافه خواهد شد تا شاگرد سابقش را در فصل پیش‌رو همراهی کند. با توجه به شناختی که نویدکیا از مرزبان دارد به نظر می‌رسد وی بیشتر این مربی را با توجه به توانایی‌های روان‌شناختی برای ایجاد اتحاد در تیمش به همکاری دعوت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما