شناسهٔ خبر: 43659317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

حرف آخر| مرغِ وزارت ورزش یک‌ پا دارد

با احترام به وزارت ورزش و شخص آقای سمیعی، باز هم این وزارتخانه یکی دیگر از مدیران خودش را بالای سر پرسپولیس گذاشت! کاری که با استقلال هم می‌کند و نتیجه‌اش هم مثل همیشه روشن است.

صاحب‌خبر -

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ پیشتر اشاره کردیم که بعید است وزارت ورزش برای پرسپولیس انتخاب متفاوتی انجام دهد و دیدیم که برای سومین بار طی سال‌های اخیر مدیر حراست وزارت ورزش، مدیرعامل پرسپولیس شد تا به زعم هیئت ‌مدیره باشگاه با فساد مبارزه کند. خود آقای جعفر سمیعی هم در مصاحبه‌شان اشاره کرده‌اند ۴ هدف دارند که یکی از آنها مبارزه با فساد است. البته همه خوشحال می‌شوند در هر جایی با فساد مبارزه شود و در این راه ما برای مدیر جدید و جوان پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنیم اما اولین سؤال این است که مگر ایشان مدیر حراست وزارت ورزش نبودند؟ چرا همان‌جا با فساد مبارزه نکردند یا اگر مبارزه کردند چرا نتایجش را مردم حس نکردند؟ فساد اگر با مبارزه یک نفر کنترل و ریشه‌کن می‌شد تا حالا حداقل فوتبال ایران صدها بار پاک شده بود اما خود آقای سمیعی بهتر از ما می‌داند که مبارزه با فساد کار یک نفر و یک ارگان نیست و همه باید دست به دست هم بدهند که خب نمی‌دهند!

نکته بعدی اینکه حرف‌های جعفر سمیعی نشان می‌دهد حتماً باند فسادی هست که ایشان حرفش را می‌زند. البته باند فساد فقط در پرسپولیس نیست و جاهای دیگر هم هست ولی خب چرا تا حالا حرفش نبود؟ نکند این مبارزه با فساد منجر به اتفاقاتی شود که به ضرر پرسپولیس تمام شود. به هر حال در فوتبالی که خیلی جاهایش فساد هست همین پرسپولیس ۴، ۵ سال است که دارد مردم را یا حداقل بخشی از مردم را خوشحال می‌کند پس مبارزه با فساد هم اگر هست (که باید باشد) نباید منجر به این شود که پرسپولیس برگردد به دوران قبل از برانکو.

...و سرانجام اینکه با احترام به وزارت ورزش و شخص آقای سمیعی، باز هم این وزارتخانه یکی دیگر از مدیران خودش را بالای سر پرسپولیس گذاشت! کاری که با استقلال هم می‌کند و نتیجه‌اش هم مثل همیشه روشن است!

نظر شما