شناسهٔ خبر: 43658668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس مرکز افق اوقاف خوزستان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان خوزستانی در مسابقات کشوری قرآن اوقاف

حجت‌الاسلام فائزی گفت: با هدف آمادگی هرچه بیشتر برگزیدگان خوزستانی در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف، کارگاه آموزشی و هماهنگی با حضور اساتید بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با هدف آمادگی هرچه بیشتر برگزیدگان خوزستانی در مسابقات سراسر قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، کارگاه آموزشی و هماهنگی با حضور اساتید بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

رئیس مرکز افق اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه این کارگاه فردا (یکشنبه 11 آبان) ساعت 9 صبح در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار می‌شود افزود: مهدی دغاغله، محسن مزرعاوی و قاسم مقدمی اساتید این کارگاه آموزشی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه که این کارگاه در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان برگزار می‌شود اضافه کرد: این دوره از مسابقات به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان تصریح کرد: خوزستان در این دوره از مسابقات 9 نماینده در بخش آقایان و 9 نماینده در بخش بانوان دارد و علاوه بر این یک گروه تواشیح نیز به نمایندگی از خوزستان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

 

وی یاد آور شد: مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در بخش آقایان 17 آبان و مسابقات بانوان 22 آبان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/690

نظر شما