شناسهٔ خبر: 43658518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

برگزاری رقابت‌های آنلاین Call of Duty Mobile توسط بازار

زهرا قنبری زهرا قنبری

صاحب‌خبر -

مسابقات ورزش‌های الکترونیکی یا Esports، یکی از رویدادهای محبوب در سراسر دنیا محسوب می‌شود و حالا قرار است این رقابت‌ها برای اولین بار در ایران برگزار شود. کافه بازار با همکاری انجمن ورزش الکترونیک قصد دارد رویداد رقابت آنلاین فردی و گروهی Call of Duty Mobile را در دو مرحله و در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۳۰ آبان برگزار کند و به برندگان این رقابت آنلاین در بخش‌های گروهی و فردی در مجموع ۶۰میلیون تومان جایزه اهدا کند.

شرایط ثبت نام و مرحله بازی‌ها

علاقه‌مندان در رقابت آنلاین جام قهرمانی Call of Duty Mobile می‌توانند در گروه‌های ۴ نفره و یا به صورت فردی شرکت کنند. برای شرکت به صورت انفرادی لازم است کاربر حداقل ۱۵ سال سن داشته باشد. در رقابت گروهی نیز گروه‌ها باید در دسته‌های ۴ نفری شرکت کنند و اطلاعات تمامی بازیکنان برای ثبت نام گروهی ضروری است. ثبت نام در این رویداد هم از طریق وبسایت esports.cafebazaar.ir انجام می‌شود.

۲۲ آبان ماه روز اول برگزاری رقابت‌هاست. رقابت آنلاین انفرادی روز ۲۲ آبان و رقابت آنلاین گروهی روز ۲۳ آبان ماه برگزار می‌شود. در مرحله اول تیم‌ها و افراد به رقابت خواهند پرداخت و سه تیم برتر و ۸ نفر اول مسابقات انفرادی در جام قهرمان قهرمانان در ۳۰ آبان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است بازار در سال‌های اخیر، در حوزه بازی فعالیت‌های زیادی انجام داده و از این خدمات می‌توان به برگزاری دو دوره رویداد بازی‌سازی کژوال کمپ، حمایت از کمپین بازی‌سازان ایرانی «سرگرمیت با ما»، سرمایه‌گذاری روی استودیو بازی‌سازی آواگیمز و  انتشار گزارش‌های اختصاصی داده محور برای بازی‌سازان اشاره کرد. بازار با برگزاری رویداد Esport سعی دارد که تعامل بیشتر با بازی‌کننده‌های ایرانی داشته و سرویس‌های خود را در عرصه بازی به گوش گیمرهای موبایل برساند.

نظر شما