شناسهٔ خبر: 43656593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مخالفت پرسپولیس با صدور ITC خلیل‌زاده

ایسنا

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه با درخواست باشگاه الریان مبنی بر صدور ITC برای شجاع خلیل‌زاده مخالفت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، امیر علی‌حسینی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره پرونده شکایت النصر از این باشگاه اظهار کرد:‌ رای بدوری صادر شد و النصر به کمیته استیناف شکایت کرد. گرندز پروند النصر به طرفین دعوی فرستاده شده است. در رابطه با بحث کمیته استیناف هنوز مکاتبه‌ای برای ما نیامده و جوابیه‌ای از ما نخواسته‌اند.

او درباره پرونده عیسی آل‌کثیر هم بیان کرد: یک کار گروهی انجام دادیم و لایحه خوبی نوشته شد و مستندات و شهادت‌نامه را فرستادیم. درخواست کردیم جلسه استماع برگزار شود. پنجشنبه بعدی به امید خدا جلسه برگزار می‌شود.

علی‌حسینی اضافه کرد: به هیچ وجه اینطور نبوده که آل‌کثیر بخواهد به گروهی توهین کند. او گفته است که هدفش از این کار اشاعه عشق و تقسیم کردن مهیج‌ترین لحظات زندگی‌اش با کسی که خیلی دوستش دارد بوده است. ولی اگر کسی در هر جایی از دنیا از این کار ناراحت شده او هم ناراحت است و عذرخواهی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده

مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برای تجدید نظر در کارت زرد وحید امیری هم درخواستی شده است یا خیر توضیح داد: ما ارتباط مستقیم با کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم، درخواست‌مان را به فدراسیون دادیم و از آنجا به AFC منعکس شده است. بعد از نامه‌ای که در خصوص وحید امیری و احسان پهلوان آمد قصد داریم که نامه بعدی را هم بنویسیم. روال این است که اگر هر اعتراضی داشته باشید باید تا دو ساعت بعد از بازی فرم مخصوص را پر کنید ولی آن موقع اعضای کادر فنی این را نخواستند. 

او درباره پرونده استوکس هم گفت: در فدراسیون فوتبال طرح دعوی شده است. یک بند در قراردادش بود که اگر اختلافی حادث شد اول فدراسیون فوتبال ایران حکمیت دارد و اگر به نتیجه نرسیدند به فیفا می‌رود ولی من فکر می‌کنم که باشگاه این قصد را دارد که در فیفا هم طرح دعوی کند. 

علی‌حسینی درباره ITC شجاع خلیل‌زاده هم بیان کرد:‌ این باشگاه درخواست TPO کرده بود. البته این مدرک خاصی نیست ولی یکی از چیزهایی است که برای ITC استفاده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC کرده ولی فعلا صادر نشده است و بستگی به تصمیم مدیریت دارد که احتمالا طرح دعوی علیه باشگاه قطری می‌شود. به احتمال خیلی زیاد باشگاه با درخواست باشگاه قطری مخالفت می‌کند. وقتی یک اختلاف بین یک باشگاه و بازیکن وجود دارد اینطور نیست که بازیکن تا آخر عمرش دیگر نتواند بازی کند. احتمالا برای ایشان ITC موقت صادر می‌شود ولی به خاطر مخالفت ما پرونده‌ای در فیفا باز می‌شود و ما مستندات را ارائه می‌کنیم.

نظر شما