شناسهٔ خبر: 43656052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بالاخره رسول‌پناه در پرسپولیس می‌ماند یا می‌رود؟

حال معلوم نیست بعد از آن همه توهین توسط سرپرست باشگاه پرسپولیس تکلیف او در هیئت مدیره چه خواهد شد و چرا وزارت ورزش این موضوع را به صورت شفاف مشخص نمی‌کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

بعد از انتشار فیلم‌ها و فایل‌های صوتی از رسول‌پناه میان برخی هواداران و حرف‌های خارج از عرفی که وی در مورد کادر فنی و برخی از بازیکنان این تیم زد به قدری هجمه به سمت وزارت ورزش و شخص رسول‌پناه وارد شد که وی در نهایت از سمت خود استعفا کرد اما بعد از چند روز مشخص شد این استعفا فقط از سرپرستی باشگاه بوده و وی به عنوان عضو هیئت‌مدیره و رئیس آن هنوز هم سمت دارد. پنج‌شنبه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در محل وزارت ورزش تشکیل جلسه داد تا با قبول استعفای مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه، مدیرعامل جدید انتخاب شود. نکته قابل توجه در نشست مدیران پرسپولیس غیبت مهدی رسول‌پناه بود. حال معلوم نیست بعد از آن همه توهین توسط سرپرست باشگاه پرسپولیس تکلیف او در هیئت مدیره چه خواهد شد و چرا وزارت ورزش این موضوع را به صورت شفاف مشخص نمی‌کند. آن چیزی که مشخص است هواداران پرسپولیس اصلاً دوست ندارند رسول‌پناه را در هر سمتی در تیم‌شان ببینند ولی به صورت قانونی او هنوز رئیس هیئت مدیره پرسپولیس است. 

در حال حاضر اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس شامل رسول‌پناه، فیاض، علیپور و رغبتی می‌شوند. و مشخص نیست سمیعی عضو هیئت‌مدیره هم شده است یا خیر. در واقع هیئت‌مدیره پرسپولیس که باید تعداد نفراتش‌ فرد باشد در حال حاضر چهار نفر است و هنوز برنامه وزیر ورزش برای این موضوع مشخص نیست.

نظر شما