شناسهٔ خبر: 43655641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۵۱۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی یزد ابلاغ شد

یزد_ ایرنا_ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: با پیگیری‌های این سازمان و بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی استان یزد ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد سید مجتبی حسینی پور افزود: این مبلغ برای کمک به تکمیل نهایی ۱۷ طرح مصوب سفر ریاست جمهوری و به صورت صد درصد نقدی اختصاص یافته است. 
وی اظهار داشت: برای تکمیل و تجهیز ۷ طرح در بخش بهداشت و درمان استان مبلغ ۲۲۰ میلیارد ریال دریافت کردند که در توسعه و ارتقای خدمات این بخش موثر خواهد بود. 
دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد این طرح ها را شامل تکمیل بیمارستان ۳۸ تختخوابی حکیم بهابادی و کلینیک تخصصی بیمارستان ،تکمیل ساختمان جدید بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب و تکمیل بخش ناباروری بیمارستان شهید صدوقی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان جایگزین ۹۶ تختخوابی بافق ، تکمیل بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی اردکان ، تکمیل بیمارستان ۱۲۲ تختخوابی میبد و تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی ابرکوه  از دیگر طرح های بخش بهداشت و درمان استان است. 
حسینی پور افزود: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور شتابدهی اقتصاد دانش بنیان در استان و تسریع در احداث کارخانه نوآوری درخشان مبلغ ۵۰ میلیارد ریال دیگر در سالجاری به مرمت و تامین زیرساخت این مرکز اختصاص یافته است .
حسینی پور ادامه داد:خوشبختانه و با رایزنی های صورت گرفته در بخش طرح های بخش فرهنگی و آموزشی نیز شاهد ابلاغ اعتبار برای تکمیل فاز ۲ مجتمع فرهنگی و هنری بافق، تکمیل مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان یزد ،تکمیل کتابخانه مرکزی و سالن اجتماعات دانشگاه میبد و نیز تکمیل مجتمع فرهنگی مروست هستیم که منجر به افزایش سرانه فرهنگی در سطح استان خواهد شد. 
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان یزد با اشاره  تکمیل سایر طرح های نیمه تمام در این استان از  تخصیص اعتبار برای تکمیل و تجهیز مرکز تحقیقات آبزیان آبهای شور(تیلاپیا)، طرح مقابله با مگس مدیترانه ای ، تامین آب شرب یزد از چاههای چرخاب و تکمیل پایگاه انتقال خون اردکان خبر داد.

نظر شما