شناسهٔ خبر: 43655547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون امور استان های شورای تبلیغات اسلامی:

اهانت به نبی اکرم (ص) سرپوشی برای جنایات آمریکا است

کرج - ایرنا - معاون امور استان ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: اهانت رییس جمهوری فرانسه به نبی مکرم اسلام (ص) به خاطر سرپوشی به جنایات استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی روز شنبه درنشست یوم الله ۱۳ آبان استان البرز  افزود: هدف دیگر رییس جمهوری فرانسه از اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) ،ترویج اسلام هراسی با ایجاد درگیری ظاهری در برخی از شهرها بود تا چهره خشن از مسلمانان نشان دهند.
وی ادامه داد: جلوگیری از اضمحلال اسراییل غاصب که وعده نابودی آن را در فرمایشات رهبرمعظم انقلاب داریم از دیگر اهداف اهانت به نبی اکرم (ص) به شمارمی رود.
روحی یزدی با اشاره به مناسبت تاریخی ۱۳ آبان گفت:  این روز ملی استکبار ستیزی اهمیت تاریخی بسیاری دارد که امسال همزمان شده با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که برنده اصلی دراین انتخابات ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: چراکه هر ۲ نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا به دنبال آن هستند تا  جمهوری اسلامی ایران را با سیاست های خود همراه کنند که هرگز موفق نخواهند شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه  به نقش موثر منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: مستکبران به دنبال غارت اموال این منطقه مهم و استراتژیک هستند که نباید از اهمیت آن غافل شد.
مراسم ۱۳ آبان به صورت تجمع نمادین است 
روحی یزدی ادامه داد: مراسم ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است اما با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا این مراسم به صورت تجمع نمادین خواهد بود.
وی افزود: راهپیمایی برای این مراسم نخواهیم داشت و آیین در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهارداشت: مراسم  البرز در ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۳آبان همزمان با کل کشور برگزارمی شود و اصرار برآن است که به صورت کوتاه و مختصر با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد.
وی افزود: این مراسم در مرکز استان البرز(کرج) در ضلع شمالی میدان بلالبا همراهی آموزش و پرورش ، اتحادیه انجمن های اسلامی ، بسیج دانش آموزی در محلات کرج و شهرستان های تابعه استان نیز برگزار می شود.
روحی یزدی یاد آورشد: ۱۰۰ گروه سرود برای اجرای برنامه های ویژه این روز در استان البرز حضور دارند و برنامه ها جنبه استکبار ستیزی دارد به طوریکه پرچم آمریکا به گونه ای طراحی شده تا وسایل نقلیه ازآن عبور کنند.
وی تاکید کرد: برنامه های تحلیلی هم درمراکز علمی و پژوهشی تدارک دیده شده و کمیته ای برای بسط تبلیغات این روز درفضای مجازی پیش بینی شده است.
معاون امور استان ها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پایان بیان داشت که ساخت انیمیشن های استکبار ستیزی با اهداف بصیرت افزایی ازدیگر برنامه های محوری ۱۳آبان دراستان البرز است.

نظر شما