شناسهٔ خبر: 43655388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

روند بستری بیماران کرونایی در اردبیل ‌افزایشی شد/ نگران آینده هستیم

گروه استان‌ها - فرماندار اردبیل گفت: متأسفانه این روزها روند افزایش ابتلا به کرونا در اردبیل روبه‌افزایش روزافزون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از فرمانداری اردبیل، مسعود امامی‌یگانه ‌اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا 456نفربراثر ویروس کرونا در شهرستان اردبیل فوت شدند و تعداد زیادی هم بستری شدند.

وی افزود: وضعیت کرونا همچنان در شهرستان اردبیل در  شرایط قرمز است و متاسفانه روند بستری در  بیمارستان‌های اردبیل در حال افزایش  است که تمهیدات لازم برای خدمات رسانی باتوجه به افزایش بستری در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: متاسفانه عده‌ای از مردم همچنان ویروس کرونا را جدی نمی‌گیرند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و این امر روند افرایش فوتی‌ها و بستری‌های کرونا را در شهرستان اردبیل به دنبال داشته و تاسف آور است.

فرماندار اردبیل گفت: از مردم تقاضا داریم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و ماسک بزنند و از برگزاری مراسم و حضور درمکان‌های پرتردد و مسافرت‌ها خوداری کنند تا شاهد پیشگیری از ویروس کرونا باشیم.

امامی‌یگانه افزود: در راستای رزمایش فاصله گذاری اجتماعی 70 اکیپ متشکل از بهداشت و هلال احمر و سازمان صمت و نیروی انتظامی در سطح شهر اردبیل حضور خواهند داشت و تذکرات لازم را به اصناف و مردم خواهند داد و با متخلفین نیز باجدیت برخورد می‌شود .

وی بیان کرد: همراهی مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران بزرگتری روبه رو خواهیم شد.

انتهای پیام/132/ش

نظر شما