شناسهٔ خبر: 43655374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تعطیلی آموزشگاه‌های رانندگی در سه شهرستان همدان

آزاده صفی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور کاهش شیوع کروناویروس آموزشگاه‌های رانندگی در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و رزن تعطیل شده است‌.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: این آموزشگاه‌ها تا زمانی که شرایط به حالت عادی برگردد تعطیل خواهند بود و با عبور از شرایط فعلی بازگشایی می‌شوند.

وی درباره دیگر آموزشگاه‌های رانندگی استان همدان بیان کرد: آموزشگاه‌های رانندگی سایر نقاط استان به جزء شهرستان‌های ذکر شده با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

فکری ادامه داد: در سه شهرستان‌ یاد شده آزمون‌های آیین‌نامه و عملی گواهینامه لغو شده است و تا حاکم شدن شرایط عادی هیچ گونه آزمونی در ‌آنها برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های نهاوند، تویسرکان و رزن هشت آموزشگاه رانندگی وجود دارد، گفت: در مجموع ۴۲ آموزشگاه رانندگی در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان یادآور شد: تمام آموزشگاه‌های رانندگی فعال در سطح استان ملزم به رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی هستند و تیم‌هایی به صورت مداوم از آنها بازدید به عمل می‌آورند

وی در ادامه با بیان اینکه برای پیشگیری و کاهش ابتلا به کروناویروس رانندگان از سوار کردن مسافران بدون ماسک خودداری کنند، گفت: در حال حاضر پلیس همدان برنامه‌ای برای اعمال قانون و جریمه رانندگانی که محدودیت‌های اعلام شده را رعایت نمی‌کنند، ندارد و به تذکر بسنده می‌کند.

فکری ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی در مکان‌های پرتردد حضور دارد و به رانندگان و مسافران بدون ماسک تذکر می دهد و از رانندگان فعال در ناوگان عمومی نیز درخواست دارد قبل از سوار کردن مسافر از او بخواهند ماسک زده سپس اقدام به جابه‌جایی کنند.

وی اظهار کرد: رانندگان خودروهای شخصی نیز باید برای محافطت از خود و خانواده‌هایشان در برابر کروناویروس از ماسک در داخل خودرو استفاده کنند و آن را جلوی آینه آویزان نکنند.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان به اینکه هدف پلیس همکاری با رانندگان حمل و نقل عمومی برای تشویق و ترغیب مسافران به استفاده از ماسک است، گفت: نباید برای کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری تنها به اعمال قانون و برخورد سلبی توجه داشت.

انتهای پیام

.

انتهای پیام

نظر شما