شناسهٔ خبر: 43655310 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ماجرای عذرخواهی رسمی آل کثیر

پرسپولیس ITC شجاع را نمی دهد

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه با صدور ITC شجاع خلیل زاده مخالف می کند و این پرونده احتمالا به فیفا می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره پرونده های بین المللی باشگاه پرسپولیس از جمله شکایت النصر عربستان، محرومیت عیسی آل کثیر و... به صحبت پرداخت. 


استیناف AFC جوابیه ای از ما نخواسته
او درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس عنوان کرد: بعد از رای قبلی که صادر و شکایت النصر مردود اعلام شد، یکی از طرفین می تواند شرح رای تفصیلی را بخواهد که النصر این کار را کرده است. این رای به طرفین دعوا ارسال می شود که نماینده ما آن را دریافت کرده است. 
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است رای استیناف AFC بیاید، افزود: هنوز جوابیه ای از ما نخواستند. 


آل کثیر عذرخواهی کرده است
مدیرروابط بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده محرومیت عیسی آل کثیر گفت: درباره عیسی یک کار گروهی انجام دادیم و یک لایحه نوشته شد و همراه با مدارکی که داشتیم، فرستادیم. پنجشنبه هفته آینده قرار است جلسه ای برای رسیدگی به این پرونده برگزار شود. 


حسینی در خصوص اینکه آل کثیر بابت حرکت خود عذرخواهی کرده یا خیر، اضافه کرد: آل کثیر این موضوع را نپذیرفته که توهینی به گروه خاصی کرده و گفته که هدف من از این کار اشاعه عشق و تقسیم کردن شادی ام در مهمترین لحظات زندگی ام با کسی که دوستش دارم، بوده است. با این حال عیسی عنوان کرده اگر کسی در هر جای دنیا با این کار ناراحت شده، من هم ناراحت هستم و از او عذرخواهی می کنم.


درخواست برای امیری و پهلوان به موقع ثبت نشده
وی در پاسخ به این سوال که درباره محرومیت وحید امیری هم تجدیدنظرخواهی شده یا خیر، گفت: ما ارتباط مستقیمی با کنفدراسیون فوتبال آسیا نداریم و درخواست خود را به فدراسیون فرستادیم. از آنجا هم به AFC منعکس شده است. نامه ای برای وحید امیری و پهلوان آمده، اما قصد داریم نامه بعدی را هم بنویسیم. روال اینطور است که چنانچه شما در مواردی مربوط به بازی اعتراض داشته باشید، تا دو ساعت بعد باید فرم اعتراض را پر کنید، اما بعد از بازی اعضای کادرفنی چنین فرمی را نخواستند. 

 


پرونده استوکس را به فیفا می بریم
مدیرروابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در رابطه با وضعیت پرونده استوکس هم افزود: این موضوع در فدراسیون فوتبال طرح دعوا شده است. اگر از بخش حقوقی باشگاه بپرسید، بهتر می داند. با این حال من در حد اطلاع خودم می گویم که بندی در قرارداد او بوده که چنانچه اختلافی به وجود بیاید، محل طرح این اختلاف فدراسیون فوتبال ایران است و رای این نهاد حکمیت دارد. اگر به نتیجه نرسید، آن موقع در فیفا باید مطرح شود. البته فکر می کنم باشگاه قصد دارد در فیفا هم پرونده ای را تشکیل دهد.


با صدور ITC شجاع مخالفت می شود
حسینی درباره صدور ITC شجاع خلیل زاده عنوان کرد: درخواستی از باشگاه قطری داشتیم. همچنین فدراسیون فوتبال قطر از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC کرده، اما هنوز این کارت صادر نشده است. صادر شدن آن هم به مدیریت باشگاه مربوط است. احتمالا مدیر باشگاه می خواهد طرح دعوی کند و به احتمال زیاد باشگاه با درخواست باشگاه قطری مخالفت می کند. وقتی اختلافی بین باشگاه و بازیکن هست، اینطور نیست که بازیکن دیگر نتواند بازیکن کند. احتمالا از ITC موقت استفاده خواهد شد و او می تواند بازی کند. با این حال وقتی ما مخالفت خود را اعلام می کنیم، پرونده ای در فیفا باز می شود و باید مستندات خود را ارائه کنیم.
وی در پایان درباره اینکه شجاع با استناد به دو ماه حقوق نگرفتن قراردادش را فسخ کرده، گفت: قرارداد خلیل زاده دست من نیست و اطلاعی از این موضوع ندارم.

نظر شما