شناسهٔ خبر: 43655185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستگاه‌های خدماتی پیشوا حق قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند

گروه استان‌ها- فرماندار پیشوا گفت: دستگاه های خدماتی شهرستان، حق قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند و تمامی دستگاه‌ها باید حامی حوزه تولید و اشتغال و به دنبال رفع گره های تولید کنندگان باشند نه اینکه به دغدغه‌های آنان بیفزایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، حسین عباسی پیش از ظهر امروز با اشاره به ارائه خدمات به واحدهای تولیدی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان پیشوا از جمله آب، برق، گاز و مخابرات حق قطع انشعاب واحدهای تولیدی را ندارند.

وی با تاکید بر حمایت از تولید ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها باید حامی حوزه تولید و اشتغال و به دنبال رفع گره‌های تولیدکنندگان باشند نه اینکه به دغدغه‌های آنان بیفزایند.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: باید از صاحبان صنایع حمایت کرد تا هم اشتغال ایجال شده را حفظ کنند و هم مشکلات ناشی از شیوع کرونا را پشت سر بگذارند. 

عباسی افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم به کار گرفته و منتظر آنان برای پیگیری مشکلات نباشند بلکه خودشان برای شناسایی و رفع مسائل پیش قدم شوند.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان به رفع مشکلات مجتمع خورشید هشتم پیشوا نیز اشاره کرد و گفت: ادارات اجرای طرح جهادی خدمت در محله خورشید هشتم را غنیمت شمرده و در کنار گروه‌های جهادی هر آنچه می‌توانند برای توسعه و آبادانی این منطقه و افزایش رضایتمندی ساکنین آن به کار گیرند.

انتهای پیام/ح

نظر شما