شناسهٔ خبر: 43654953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یزد| محدودیت‌های کرونایی نباید بر روی خدمات قضایی به مردم تأثیر بگذارد

گروه استان‌ها - رئیس‌کل دادگستری استان یزد گفت: اگرچه بیماری کرونا مشکلاتی را برای ادارات ایجاد کرده و بخشی از نیروی انسانی درگیر بیماری شدند، اما نباید کمیت و کیفیت خدمات قضایی تحت تأثیر محدودیت‌های کرونایی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های نوین و تکنولوژی‌های روز اظهار داشت: معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری باید بستر استفاده از این ظرفیت‌ها را برای ارتقاء خدمات قضایی در دوران محدودیت‌های کرونایی فراهم نماید.

وی تصریح کرد: اگر یک مقام قضایی به لحاظ درگیری یکی از اعضای خانواده به بیماری کرونا باید دوران قرنطینه را بگذارند باید از این سرمایه انسانی به طرق ممکن و با استفاده از تکنولوژی‌های روز استفاده کرد تا کار مردم روی زمین نماند.

رئیس‌کل دادگستری استان یزد افزود: حفظ سلامت نیروی انسانی را به عنوان سرمایه‌های اصلی دستگاه مهم و ضروری برشمرد و اظهار داشت: گرچه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی به لحاظ تهیه ماسک و مواد ضد عفونی تلاش زیادی را انجام می‌دهد و در اکثر روزها پس از اتمام ساعت کار اداری به ضدعفونی و گندزدایی تمامی محیط‌های اداری همت می‌گمارد، اما وضعیت شیوع بیماری در استان رو به وخامت است و این نیازمند مراقبت بیشتر و رعایت فاصله‌گذاری، دوری از تجمعات و رعایت بیش از پیش بهداشت فردی است.

وی با تاکید بر دقت بر آیین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستوراالعمل‌های واصله از قوه قضاییه گفت: هر معاونت موظف است بر حسب بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های واصله از حوزه ستاد قوه، وظایف و اقدامات اجرایی صورت گرفته را به صورت دقیق و مستند ثبت نماید تا سیاست‌ها و منویات ریاست قوه قضاییه به صورت دقیق و منظم در استان اجرا شود.

انتهای پیام/781/ ع

نظر شما