شناسهٔ خبر: 43653484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

خوراکچی:به زودی اثرات مثبت انتخاب سمیعی را خواهیم دید/مدیرعامل جدید کمک بزرگی به پرسپولیس خواهد کرد

پیشکسوت فوتبال و فوتسال کشورمان اظهار داشت :تلاش وزارت ورزش و جوانان همیشه این بوده که مدیرانی رابرای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انتخاب کند که آنها بهترین شرایط را برای سرخابی های پایتخت مهیا کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود خوراکچی درباره انتخاب مدیرعامل جدید تیم پرسپولیس اظهار داشت: در این سال‌های اخیر اتفاقاتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس افتاد که بعضا ناراحتی هواداران و پیشکسوتان را درپیش داشت.
او افزود :تلاش وزارت ورزش و جوانان همیشه این بوده مدیرانی را برای دو باشگاه انتخاب کند که آنها بتوانند بهترین شرایط را برای سرخابی های پایتخت مهیا کنند و شادی را برای مردم به ارمغان بیاورند.

فوتسالیست اسبق کشورمان یاداور شد : هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس در این چند وقت اخیر نگرانی‌هایی داشتند که با توجه به شرایط حساس تیم این نگرانی‌ها قابل درک است.
او تصریح کرد : با شناختی که از آقای سمیعی دارم و دو ویژگی مهم او که سلامت بودن و دانایی است قطعا می‌تواند کمک زیادی برای رفع مشکلات تیم باشد.

خوراکچی گفت: همه خواسته هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس در همان پنج هدفی که آقای سمیعی در روز اول ترسیم کردند محقق می‌شود. اهدافی مثل حمایت از تیم‌های پایه و مبارزه با فساد که قطعا در توانایی سمیعی است. همه ما باید همدل باشیم و نباید مقابل هم قرار بگیریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: از روزی که این انتخاب برای باشگاه انجام شده یک شور و نشاط در خانواده پرسپولیس ایجاد شده و به زودی اثرات مثبت آن را می‌بینیم و اتفاقات خوبی برای تیم خواهد افتاد.

نظر شما