شناسهٔ خبر: 43653069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نعمتی و آقایی بهترین مدافعان کناری لیگ قهرمانان آسیا شدند

مهدی پورپاکار

دو بازیکن پرسپولیس به عنوان بهترین مدافعان راست و چپ لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب انتخاب شدند

صاحب‌خبر -

مایکون برزیلی با 51 درصد بهترین مدافع میانی لیگ قهرمانان آسیا شد و شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته در ادامه نظرسنجی های خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین مدافعان این رقابت‌ ها به راه انداخت.

در این نظرسنجی AFC به معرفی نامزدهای 3 پست خط دفاعی یعنی مدافع راست، چپ و میانی در لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب پرداخت. 4 مدافع پرسپولیس در میان نامزدها قرار گرفتند. سیامک نعمتی در میان نامزدهای مدافع راست قرار گرفت. شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان نامزد بهترین مدافع میانی و سعید آقایی نامزد کسب بهترین دفاع چپ شدند.

امروز (شنبه 10 آبان) این نظرسنجی به پایان رسید و 2 مدافع پرسپولیس به عنوان بهترین ها از دید کاربران انتخاب شدند. در پست مدافع چپ سعید آقایی با کسب 85 درصد آراء بهترین مدافع در پست خود انتخاب شد. سیامک نعمتی در پست دفاع راست با کسب 79 درصد آراء در رده اول ایستاد.

در نظرنسجی انتخاب بهترین مدافع میانی مایکون برزیلی مدافع النصر با کسب 51 درصد بهترین مدافع انتخاب شد. خلیل زاده و کنعانی زادگان به ترتیب با 25 و 24 درصد آراء در رده دوم و سوم ایستادند.

 

 

نظر شما