شناسهٔ خبر: 43652407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مهروز ساعی:

اغلب قهرمانان ملی خاستگاه البرزی دارند / برای حفظ عنوان قهرمانی به " فتح صدر البرز " آمده ام

مدیرفنی تیم تکواندو لیگ برتری فتح صدر البرز در خصوص دلیل انتخاب این استان برای ادامه فعالیت حرفه ای خود گفت: تکواندو البرز را بخوبی می شناسم و می دانم که اغلب قهرمانان ملی در رشته تکواندو خاستگاه البرزی دارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و به نقل از خبرگزاری برنا استان؛ مهروز ساعی اظهار کرد: امسال چند پیشنهاد خوب از سایر تیم های لیگ برتری داشتم اما با علاقه و میل قلبی استان البرز و تیم فتح صدر را انتخاب کردم.
وی ضمن تقدیر از مدیران باشگاه فتح صدر البرز عنوان کرد: یکی از دلایلی که باعث شد به البرز بیایم، تفکر حرفه ای مدیرعامل باشگاه و نیز توجه محسوس ایشان به بخش بانوان بود.
دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی 2006 دوحه تصریح کرد: فتح صدر در ابتدای مسیر خود با سرمایه گذاری و توجه به بانوان توانست به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر برسد و خوشحالم که بعد از این عضوی از این باشگاه خواهم بود.
ساعی با بیان اینکه مسیر دشواری در انتظار تیم تکواندو فتح صدر در سال جاری خواهد بود گفت: این تیم قهرمان ایران است و بدون شک برای حفظ این عنوان مسیر بسیار سختی را در پیش خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: باید برنامه ریزی دقیق، تلاش و ازخودگذشتگی زیادی داشته باشیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و به سهم خود کیفیت مسابقات را ارتقاء دهیم.
مدیر فنی تیم تکواندو فتح صدر البرز آینده خوبی را برای این رشته در کشور متصور شد و گفت: خوشبختانه با قهرمانی فتح صدر رقابت خوبی در لیگ شکل گرفت و اطمینان دارم که نتایج آن در سال های آتی قابل مشاهده خواهد بود.
ساعی در پایان با اشاره به شرایط فنی بازیکنان گفت: آن ها برای شروع لیگ انگیزه زیادی دارند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند اما امیدوارم بیماری کرونا هرچه سریع تر از بین برود تا سایر ورزشکاران و سایر تیم ها نیز همگی بدون استرس به تمرینات خود ادامه دهند.

نظر شما