شناسهٔ خبر: 43652179 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

توهین به پیامبر(ص) افتادن نقاب نژادپرستی و وحشی‌گری غرب بود

معصومه بخشی پور

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران اهانت به پیامبراکرم(ص) را توهین به همه مسلمانان دانست و گفت: توهین به پیامبر(ص)، افتادن نقاب نژادپرستی و وحشی‌گری غرب بود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حمید ارشاد، در گفتگو با خبرنگار مهر، توهین نشریه فرانسوی و دولت احمق فرانسه به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) را محکوم و اظهار داشت: توهین و جسارت به ساحت مقدس و انور شخص اعظم جهان خلقت و عصاره عالم هستی در اصل توهین به جایگاه والای انسانیت و کل بشریت بود.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران ادامه داد: این اقدام وقیحانه نه تنها هتک حرمت نسبت به مسلمانان در سراسر جهان بلکه اهانت به تمام مکاتب بشری و وحیانی محسوب می‌شود زیرا همه ادیان آسمانی با تایید و تثبیت پیامبراکرم (ص) همراه است.

وی این حرکت زشت را حاکی از ضعف سیاست مداران غربی به ظاهر مدعی آزادی دانست و ابراز کرد: اقدام سخیف غربیان خاصه دولت فرانسه ادعای دروغین آزادی بیان و عقیده را به چالش کشید، توهین به پیامبر مهربانی‌ها، صلح و عدالت چهره وقیحانه حاکمان زور و پلشتی را در عالم نمایان و زبونی و حقارت آنان را در سطح بین المللی بیشتر از قبل آشکار کرد و در نهایت پرده از نقاب نژادپرستی و وحشی گری غرب برداشت.

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: امروز جهان در مدار گفتگوی تمدن‌ها قرار دارد و اسلام تنهاترین راه برای رهایی و رسیدن به ساحل نجات معرفی می‌شود برای همین مشاهده چنین اقدامات وقیحانه از یک رییس جمهور کم تجربه، کم سواد و نژاد پرست خود گواه روشن به عقب ماندگی روحی و وارفتگی فرهنگ و استیصال غرب بخصوص فرانسه زبون در برابر اسلام ناب است.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران بیان داشت: دولت بی مقدار مکرون حتی در کشور خود جایگاه چندانی ندارد حتی در کشور فرانسه به یک انسان بول هوس و بی مقدار معروف است حال در برابر چنین دولت نژاد پرست خصوصاً غرب فرو رفته در فساد و منجلاب نابودی اخلاقی اتحاد مسلمانان لازم و ضروری است تا غربیان بدانند باید به ادیان مختلف خاصه اسلام احترام گذاشته و خود را در معرض آتش خشم مسلمانان در سراسر عالم قرار ندهند و دست از این اقدامات مذبوحانه و رذیلانه بردارند.

وی با بیان اینکه اسلام ناب پر تلألو و با حرکت الهی تمام عالم را درنوردیده و وعده قطعی خداوند متعال است که تا روز قیامت باقی بماند، گفت: عالم گیر شدن اسلام یک امر قطعی الهی است و پیامبر اکرم (ص) نه تنها پیامبر رحمت برای مسلمانان بلکه رحمت ایشان برای عالمین است؛ امروز جهان تشنه معارف اسلام بوده و برای همه ادیان و مکاتب ره گشا و حیات بخش به شمار می‌رود.

نظر شما