شناسهٔ خبر: 43650501 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی‌ تیم‌ فوتبال بانوان سپاهان:

سپاهان قطب ورزش بانوان است/ برای پرورش بازیکن برنامه‌ریزی بلند مدت داریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان برای شناخت و پرورش استعدادها برنامه‌ریزی چندساله دارد تا از لحاظ داشتن بازیکن در اصفهان به خودکفایی برسد. با برنامه‌ای که مدیریت حال حاضر این باشگاه دارد امیدوارم به هدف بزرگ خود برسند.

صاحب‌خبر -

مهناز امیر شقاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سپاهان یک باشگاه سازمان یافته است و هر کاری که انجام می‌دهد مطابق با اصول است، به خاطر پیشنهادی که از این باشگاه داشتم خیلی خوشحال هستم زیرا از نظم و قدرت کاری بالایی برخوردار است که سرلوحه کار من هم هست.

وی ادامه داد: سپاهان برای شناخت و پرورش استعدادها برنامه‌ریزی چندساله دارد تا از لحاظ داشتن بازیکن در اصفهان به خودکفایی برسد. با برنامه‌ای که مدیریت حال حاضر این باشگاه دارد امیدوارم به هدف بزرگ خود برسند. از سال ۷۵ در فوتسال و فوتبال فعالیت داشتم و با توجه به تجربه‌ای که دارم سپاهان درخواست کمک کرد که من هم قبول کردم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با بیان اینکه سپاهان تا جایی که توانسته بازیکنان قبلی خود را نگه داشته است، تصریح کرد: یک یا دو بازیکن غیربومی جذب کردند و با چند بازیکن هم به توافق نرسیدند، باشگاه تلاش خود را برای جذب بازیکن انجام داده است.

امیر شقاقی در خصوص قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان، خاطر نشان کرد: هر تیمی دوست دارد قهرمان شود ولی هدف سپاهان جوانگرایی و استفاده از این گونه بازیکن‌هاست. بعضی بازیکنان که می‌خواستیم قرارداد بسته بودند و نتوانستیم کاری انجام دهیم، اما تلاش می‌کنیم لذت قهرمانی را داشته باشیم.

وی افزود: ساکت مدیر قدرتمندی است که باعث پیشرفت باشگاه سپاهان خواهد بود. سپاهان از قطب‌های ورزش بانوان است. امیدوارم در بخش بانوان رونق بیشتری دهند.

نظر شما