شناسهٔ خبر: 43650387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کریمی در استقلال شناخته شد/ به فکری مهلت دهید

بازیکن اسبق استقلال اعتقاد دارد باید به محمود فکری و کادرش مهلت داد تا بتوانند استقلال را به موفقیت برسانند.

صاحب‌خبر -

مهدی امیرآبادی، مدافع اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص جدایی علی کریمی از استقلال گفت: تیم‌های بزرگ نباید به یک بازیکن متکی باشند. درست است که کریمی برای استقلال زحمت کشید اما با پیراهن این تیم  تبدیل به علی کریمی شد زیرا در تیم‌های دیگر دیده نمی شد او در این موقعیت استقلال را تنها گذاشت اما فوتبال حرفه‌ای است و امیدوارم موفق باشد. بازیکنان جایگزین دیگر هستند که می‌توانند کمک کنند و به مرور زمان این موضوع مشخص خواهد شد.

او در خصوص خریدهای استقلال ادامه داد: استقلال خریدهای خوبی انجام داده و باید دید سرمربی به چه خریدهایی نیاز دارد. اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود دست استقلال بازتر می‌شود. اسکلت فصل گذشته حفظ شده و این خودش یک موفقیت بزرگ است. امیدوارم تکلیف مدیرعاملی استقلال هم زودتر مشخص و بدهی‌ها هم پرداخت شود تا استقلالی‌ها بتوانند راه خوبی  پیش بگیرند.

مدافع چپ اسبق آبی‌پوشان در خصوص انتقال نادری از پرسپولیس به استقلال عنوان کرد: این حواشی مختص به هواداران است. فوتبال حرفه‌ای است و سال‌هاست که از سرخابی‌ها بازیکنانی به تیم رقیب جابجا می‌شوند. دیگر مثل قدیم نیست که همه فقط به خاطر تعصب بازی کنند و در فوتبال روز دنیا از این اتفاقات می‌افتد. امیدوارم نادری در استقلال موفق باشد.

امیرآبادی در خصوص اینکه فکری و کادر تمام استقلالی‌اش موفق خواهند شد یا خیر؟ گفت: امیدوارم همه پیشکسوتان حمایت کنند. فکری بزرگ‌تر همه ماست و اعضای کادرش هم بازیکنان خوب استقلال بودند. هواداران استقلال در این چند ساله زجر کشیدند امیدوارم امسال فکر راحتی داشته باشند.

مدافع اسبق استقلال در انتها افزود: از هواداران می‌خواهم صبور باشند. اگر دقت کنید استراماچونی هم در هفته‌های اول نتیجه نگرفت، ضمن اینکه محمود فکری در شرایط نامناسبی تیم را تحویل گرفت و بازیکنان به آن صورت بدنسازی نداشتند. به تعویق افتادن لیگ به نفع شاگردان فکری است. اگر هواداران کمی صبر و حوصله به خرج دهند شاهد موفقیت‌های استقلال خواهند بود. 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما