شناسهٔ خبر: 43650237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۸۷ مورد جدید کرونای مثبت در سمنان شناسایی شد

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی ۸۷ مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در شهرهای تابعه این دانشگاه خبر داد و گفت: سیر شیوع کرونا در سمنان همچنان صعودی است.

صاحب‌خبر -

نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از شناسایی ۸۷ مورد بیمار مبتلای به کرونای مثبت در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای روز شنبه خبر داد و بیان کرد: کادر درمانی سمنان پنج شنبه و جمعه دشواری را پشت سر گذاشتند و این میزان ابتلای قطعی به کرونا طی این بازه زمانی اندک در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان متأسفانه کم سابقه است.

وی با بیان اینکه مجموع کل بیماران کرونایی در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان از اسفند ماه ۹۸ تا کنون به دو هزار و ۶۶۹ نفر رسیده است، افزود: متأسفانه همچنان روند شیوع بیماری کرونا در سمنان صعودی گزارش می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظت شخصی توسط مردم، ابراز کرد: مردم تا حد ممکن تنها برای کارهای بسیار ضروری از منزل خارج شوند زیرا امروز نیازمند همکاری بیش از پیش مردم با مدافعان سلامت هستیم.

دانایی با بیان اینکه پرهیز از تجمعات مردمی، مهمانی‌ها، مکان‌های خرید و گردهمایی‌ها و… مهمترین خواسته مسئولان از مردم در کنار رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است، بیان کرد: با عزم همگانی و همراهی همه اقشار می‌توانیم با ویروس کرونا مقابله کنیم و جز این متأسفانه راهی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود است. شرایط کرونا در شرق استان هم به گفته مسئولان بحرانی است.

نظر شما