شناسهٔ خبر: 43650232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

18هزار مترمربع فضای سبز در بلوار انتظام سنندج احداث شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات احداث 18 هزار مترمربع فضای سبز در بلوار انتظام سنندج احداث شد.وار انتظام سنندج احداث شد.

صاحب‌خبر -

فواد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: عملیات احداث فضای سبز بلوار انتظام  اتمام یافت.
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج بیان کرد: توسعه و گسترش فضای سبز شهری و احداث پارک‌ها و تفرجگاهها نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامت شهروندان و پرکردن اوقات فراغت شهروندان دارد.

وی گفت: در سال‌جاری عملیات احداث چندین هزار متر مربع فضای سبز در نقاط مختلف و بلوارهای سطح منطقه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: احداث بوستان فرهنگی، تفریحی و ورزشی 20 هکتاری در دگران یکی از اقدامات مهم این شهرداری در سال‌جاری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است که مراحل پایانی احداث این بوستان در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اعلام کرد: احداث فضای سبز و کف فرش پیاده رو بلوار انتظام یکی دیگر از طرحهای این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقاء سطح سیما و منظر سطح شهر بود که عملیات اجرای آن در سال‌جاری آغاز شد.کریمی عنوان کرد: احداث پارک 22 هزار متری واقع در بلوار ساحلی یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در سال‌جاری بود که این پارک هم اکنون تکمیل شده است.

وی گفت: نصب مبلمان پارکی و سیستم روشنایی انجام و همچنین سیستم نوین آبیاری در این پارک تعبیه شده است.مهندس کریمی افزود: طول فضای سبز احداث شده 600 متر و عرض آن متغیر بود و در کل 18 هزار متر مربع فضای سبز و 6 هزار متر مربع کف فرش پیاده رو در بلوار انتظام انجام شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما