شناسهٔ خبر: 43649727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بامزه گویی جدید فاضل میبدی برای تخریب مجلس:

نمایندگان مجلس با شعارهای انقلابی مردم را فریب دادند!/ دستاورد این مجلس گرانی و کاهش اعتبار بورس است/ شعارهای قالیباف هم مطابق مصالح مردم نیست

این نمایندگان از شعارهای خود عدول کرده و گویا فراموش کرده اند که با برخی شعارهای انقلابی گری، مردم را فریب دادند.

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: محمد تقی فاضل میبدی، روحانی شاذگوی اصلاح طلب در ادامه عجله اصلاح طلبان برای تخریب مجلس یازدهم که از فردای مشخص شدن نتایح انتخابات مجلس کار خود را آغاز کردند، نمایندگان مجلس یازدهم را متهم به فریب مردم با شعارهای انقلابی گرده و گفته است: «نمایندگان مجلس دهم صلاحیت بیشتری داشتند و مصالح مردم برای آنها دغدغه بود». میبدی حتی پار را فراتر گذاشته و ضمن حمله به رئیس مجلس مدعی شده است: «رئیس مجلس شعارهایی مطابق مصالح مردم ندارد»! البته احتمالا منظور میبدی از پیگیری دغدغه های مردم در مجلس دهم، سلفی با موگرینی و سوءاستفاده از تریبون مجلس برای منافع خانوادگی است. به عقیده امثال میبدی تلاش ساکنان جدید ساختمان پارلمان به ویژه رئیس آن برای گشایش اقتصادی در معیشت مردم، مطابق مصالح نیست!

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات میبدی را در ادامه خواهید خواند:

*مهم ترین نکته ای که با گذشت زمان از مجلس یازدهم، شاهد هستیم این است که این نمایندگان از شعارهای خود عدول کرده و گویا فراموش کرده اند که با برخی شعارهای انقلابی گری، مردم را فریب دادند.

*از روزی که مجلس یازدهم با شعارهای انقلابی به روی کار آمده جز گرانی، تورم و کاهش اعتبار بورس میان مردم دستاوردی هم داشته است؟ البته که نمی توان فقط مجلس را مقصر دانست اما نمایندگان دوره یازدهم پارلمان بنای آغاز به کار را حمله به دولت قرار دادند و از همین رو هم می توان گفت، عملکرد مجلس کشور دستاوردی برای عموم مردم نداشته است.

درباره «فاضل میبدی» بیشتر بخوانید:
گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند!
روش های امام خمینی حجت مطلق نیست!
امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم
وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد
برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند
فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!


*مجلس با روشی که در پیش گرفته ضرر و زیان های فراوانی به کشور وارد می کند مگر آنکه در آینده معجزه ای رخ بدهد و شاهد تغییر روش نمایندگان باشیم، تغییر رفتار هم از صدر تا ذیل مجلس باید رخ بدهد چراکه رئیس مجلس شعارهایی مطابق مصالح مردم ندارد، نمایندگان هم به همین روش پیش می روند.

*صلاحیت مجلسی که ذوالنوری در آن صلاحیت دارد اما مطهری صلاحیت ندارد چگونه تائید شده است؟ این مجلس به چه مصلحتی می اندیشد؟ نمایندگان مجلس دهم صلاحیت بیشتری داشتند و مصالح مردم برای آنها دغدغه بود.

*مجلس یازدهم داستانی شبیه به رئیس دولت نهم و دهم دارد، شاید رئیس دولت بهار در منصب دیگری می توانست مفید واقع شود اما جایگاه او رئیس جمهور ایران نبود، نمایندگان این مجلس هم شاید در مناصب دیگر می توانستند، موفق عمل کنند اما تعداد کثیری از آنها برای کرسی های پارلمان کشور ساخته نشده اند. جهان نيوز جهان نيوز گرانی بنزین کار نظام بود ولی به دولت حمله می‌کنند! روش های امام خمینی حجت مطلق نیست! امام حسین(ع) در روز عاشورا پیغام فرستاد که بیایید صلح کنیم وجود سکولاریسم در حوزه هیچ عیبی ندارد برخی روحانیون عادت دارند که فقط از نظام تعریف کنند فیلتر اینستاگرام ایران را منزوی می‌کند!

نظر شما