شناسهٔ خبر: 43649429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملی‌پوش فوتبال زنان: امیدوارم لیگ هر چه زودتر آغاز شود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش فوتبال زنان گفت: امیدوارم بهترین تصمیم برای شروع لیگ فوتبال زنان گرفته شود. دلتنگ بازی در زمین هستیم و دوری از فوتبال برای ما سخت است.

صاحب‌خبر -

زهرا خواجوی در فصل گذشته به عنوان دروازه‌بان تیم وچان کردستان عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشت. وی در فصل گذشته با بسته نگاه داشتن دروازه خود در ۱۱ دیدار لیگ برتر رکورد «پیام نیازمند» دروازه‌بان سپاهان را شکست و توانست دروازه خود را در ٩٥۳ دقیقه بسته نگه دارد.

او در یکماه گذشته با وچان تمدید کرد اما به دلیل برخی از مسایل مجبور شد قرارداد خود را با این تیم لغو کند و به ذوب آهن بپیوندد.

ملی‌پوش فوتبال زنان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در زمینه جدایی از وچان اظهار داشت: ابتدای شروع نقل و انتقالات با وچان کردستان به توافق رسیدم و با این تیم تمدید کردم اما پس از مدتی به دلیل برخی مسایل تصمیم به جدایی گرفتم.

وی با اشاره به اینکه در هر تیمی به دنبال آرامش و موفقیت هستم، گفت: وقتی دیدم که مسیر این تیم با آنچه که تصور می‌کردم  مطابقت ندارد و از راه خود دور می‌شوم، از آن جدا شدم.

خواجوی خاطرنشان کرد: پس از جدایی و مشورت‌های بسیار تصمیم گرفتم تا ذوب آهن را انتخاب کنم و در کنار ذوبی‌های خوب و خونگرم مسیر خود را ادامه دهم و نمایش عالی را در این فصل داشته باشم.

وی با بیان اینکه لیگ‌های دیگر رشته‌های ورزشی زنان شروع به فعالیت کردند، یادآور شد: برخی از رشته های ورزشی دیگر در حال آماده شدن برای آغاز فصل هستند اما تنها ورزش‌هایی که برای آن تصمیمی گرفته نشده، فوتبال و فوتسال زنان است.

ملی‌پوش فوتبال زنان ادامه داد: امیدوارم بهترین تصمیم برای برگزاری لیگ فوتبال زنان گرفته شود و بتوانیم با رعایت پروتکل بهداشتی، لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم. همه ما دلتنگ بازی در زمین هستیم و دوری از فوتبال برای ما سخت است. امیدوارم به روزهای بهتر و روشن برسیم و با آرامش در کنار هم رقابت کنیم.

نظر شما