شناسهٔ خبر: 43648028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گزینه‌های سرمربیگری پیکان در لیگ بیستم/ چه کسی سکان هدایت خودروسازان را در دست می‌گیرد؟

پس از قطع همکاری تیم فوتبال پیکان با عبدالله ویسی، نام برخی از مربیان برای هدایت این تیم مطرح شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی که به دلیل اختلاف با مدیرعامل باشگاه پیکان، در روز‌های گذشته تمرین تیمش را تحریم کرده بود، روز گذشته برای بازی دوستانه پیکان مقابل مس رفسنجان روی نیمکت خودروسازان حضور داشت تا این طور به نظر برسد که اختلافات رفع شده و جدایی ویسی از پیکان منتفی شده است. با این حال صبح امروز طرفین به صورت توافقی یا یکدیگر قطع همکاری کردند.

کمیته فنی باشگاه پیکان قصد دارد با بررسی گزینه‌های موجود، هر چه زودتر سرمربی جدید این تیم را معرفی کند تا پیکان برای حضور در لیگ بیستم، بیش از این دچار مشکل نشود.

تاکنون نام گزینه‌های مختلفی برای هدایت پیکان در لیگ بیستم مطرح شده است. هومن افاضلی و حمید استیلی جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی ویسی به شمار می‌روند.

هومن افاضلی که فصل گذشته هدایت پارس جنوبی جم را برعهده داشت، در هفته‌های پایانی از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد و به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز انتخاب شد. افاضلی موفق شد ماشین سازی را در لیگ برتر حفظ کند و مانع از سقوط این تیم به دسته پایین‌تر شود.

حمید استیلی که آخرین تجربه سرمربیگری خود را در تیم ملی امید پشت سر گذاشت و در رساندن این تیم به المپیک توکیو ناکام بود، گزینه دیگر هدایت خودروسازان است. اکبر محمدی، مدیرعامل فعلی باشگاه پیکان در زمان سرمربیگری استیلی در تیم ملی امید، به عنوان رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد و پس از ناکامی تیم ملی امید در راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به دفاع از عملکرد استیلی پرداخته بود.

یکی از مربیانی که تاکنون نامش برای هدایت پیکان مطرح نشده، اما ممکن است به واسطه عملکرد خوب خود در چند سال گذشته نظر کمیته فنی پیکان را به خود جلب کند، مهدی تارتار است. تارتار در فصول گذشته با پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان فراتر از انتظارات ظاهر شد.

تیم فوتبال پیکان پس از پایان لیگ نوزدهم برخی از مهره‌های کلیدی خود مانند شهریار مغانلو، سعید واسعی و فراز امامعلی را از دست داد و هر گزینه‌ای که در آینده سکان هدایت این تیم را در دست بگیرد، کار دشواری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما