شناسهٔ خبر: 43647459 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

میلاد زکی پور از لیست استقلال خارج می شود

فرزام محمدعلیها

اتفاقی که امروز در حاشیه بازی دوستانه استقلال و چوکا رخ داد، احتمالا منجر به خروج میلاد زکی پور از استقلال می شود

صاحب‌خبر -

با اتفاقی که امروز در حاشیه بازی دوستانه استقلال و چوکا رخ داد، احتمال خروج نام میلاد زکی پور از لیست استقلال بیشتر شد.

 به گزارش طرفداری، از همان روزی که استقلال با وجود حفظ میلیچ و جذب متین کریم زاده، برای خرید محمد نادری اقدام کرد، معلوم بود میلاد زکی پور شرایط متزلزلی در استقلال دارد اما اتفاقاتی نظیر گره خوردن ماجرای محمد نادری و باشگاه بلژیکی و همین طور طولانی شدن روند بازگشت هروویه میلیچ به تهران، این ذهنیت را به وجود آورد که استقلال ریسک نمی کند و میلاد زکی پور را نگه می دارد. 

 در همین مدت دو پیشنهاد هم از طرف تیم های لیگ برتری به باشگاه استقلال رسید مبنی بر این که آنها به دلیل ترافیک در جناح چپ، زکی پور را واگذار کنند اما استقلالی ها از پاسخگویی به این پیشنهادها که گفته می شود یکی از آنها از طرف یک باشگاه شهرستانی به شدت جدی است، طفره رفتند تا ابتدا تکلیف بازگشت میلیچ و رضایتنامه نادری مشخص شود.

 حالا با توجه به اتفاقی که امروز در حاشیه بازی استقلال و چوکا رخ داد و میلاد زکی پور با رفتارش به نیمکت نشینی در بازی تدارکاتی اعتراض کرد، این خبر به گوش می رسد که کادر فنی استقلال قصد دارد در صورت کسب اطمینان از صدور مجوز نادری و بازگشت قطعی میلیچ که اعلام شده فردا در تهران است، میلاد زکی پور را در اختیار باشگاه بگذارد.

 البته امروز حتی در غیاب نادری و میلیچ هم محمود فکری از میلاد زکی پور در جناح چپ تیمش استفاده نکرد و همین نکته، احتمال خروج زکی پور از لیست استقلال را تا چند برابر افزایش می دهد. امروز حتی بعد از آسیب دیدگی داریوش شجاعیان که با تغییر روش بازی استقلال همراه بود، محمود فکری باز هم میلاد زکی پور را به میدان نفرستاد و کریم زاده را وارد ترکیب کرد که گویا همین مساله منجر به دلخوری میلاد شد و فکری هم در برخوردی قاطع با زکی پور، به او دستور داد دور زمین بدود.

 

بیشتر بخوانید:

برخورد قاطع محمود فکری با فرشید باقری و میلاد زکی پور؛ دور زمین بدوید

 

نظر شما