شناسهٔ خبر: 43647437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون مشارکت‌های کمیته امداد استان کردستان:

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران به کودکان یتیم و نیازمند کردستانی

نشمین نوشادی

معاون مشارکت‌های کمیته امداد استان کردستان گفت: خیران از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰ میلیارد تومان به کودکان نیازمند کردستانی کمک کردند.

صاحب‌خبر -

هیوا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، بابیان اینکه هم‌اکنون حدود هفت هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، اظهار کرد: از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۴ هزار و ۷۰۰ حامی از این کودکان حمایت می‌کنند.

وی افزود: از طریق این تعداد حامی در ۶ ماهه نخست امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان به این کودکان کمک شده است.

رحیمی بیان کرد: میانگین سرانه کمک ماهیانه این حامیان ۱۵۲ هزار تومان و میانگین سرانه دریافتی ماهیانه این کودکان ۲۵۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خداپسندانه دارند می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح کودک موردنظر خود را انتخاب و به‌صورت ماهیانه کمک‌های خود را به هراندازه که تمایل دارند مستقیماً به‌حساب این کودکان واریز کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان یادآور شد: افرادی که تمایل به ثبت‌نام در این طرح دارند می‌توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی ekram.emdad.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ و یا مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما