شناسهٔ خبر: 43647424 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند/آرامش مرزنشینان خط قرمز ماست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند و با افزایش روزافزون قابلیت‌های نیروهای مسلح، آمادگی بسیار خوبی برای اجرای مأموریت‌ها به دست آوردیم.

صاحب‌خبر -



امیر سرتیپ کیومرث حیدری پس از بازدید از مرزهای جلفا و خداآفرین و بازدید از توانمندی‌های هوانیروز و تیپ 25 تکاوران ارتش در تبریز با‌ اشاره به اینکه ارتش همواره آمادگی کامل برای دفاع از مرزها دارد، اظهار داشت: در این بازدید آمادگی بالگردها و سیستم پروازی و سامانه‌های زمینی ارتش ارزیابی شد.
وی اعتماد به نفس و آمادگی نیروهای ارتش را بسیار خوب دانست و گفت: ارتش مملو از جوانان عاشق دفاع از ایران و اسلام و افراد توانمند است که هر زمان نیاز باشد، ارتشیان ما آماده جانفشانی و صیانت از مرزهای کشور است. فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن بداند فضایی برای نفس کشیدن در نزدیکی مرزهای ایران نخواهیم داد.
وی با تأکید بر اینکه ما به هیچ عنوان اجازه عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم، افزود: خط قرمز ما تامین امنیت، آرامش و آسایش عزیزان مرزنشین است و ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که امنیت مرزنشینان ایران به مخاطره بیافتد. شعار ما «ارتش فدای ملت» است و ارتش با حضور خود در کنار مردم امنیت و آرامش آنها را تامین و تضمین می‌کند.
امیر سرتیپ حیدری تأکید کرد: الحمدلله هیچ خطری مرزهای شمالغرب کشور را تهدید نمی‌کند، چرا که با افزایش روزافزون قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروهای مسلح، آمادگی اجرای مأموریت‌های محوله و صیانت از مردم عزیز و مرزهای کشورمان را در حد بسیار خوب به‌دست آورده‌ایم.
وی در پایان با تأکید بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورهای منطقه، اظهار داشت: ما با هر دو کشور همسایه مشترکات زیادی داریم و تا امروز هم حسن همجواری را با دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان حفظ کرده‌ایم و توصیه ما به هر دو کشور احترام به قوانین بین‌المللی، حفظ مرزهای بین‌المللی و حل و فصل مشکلات پشت میزهای مذاکره است.

نظر شما