شناسهٔ خبر: 43647388 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علی کریمی رسما از استقلال جدا شد

هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران از این تیم جدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران در نهایت به طور رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد. او که در حال حاضر در آستانه سفر به کشور قطر برای پیوستن به تیم القطر قرار دارد، در فرودگاه امام خمینی گفت: امیدوارم بتوانم روزی دوباره به استقلال برگردم.برای تجربه جدید در زندگی فوتبالی ام به قطر می‌روم.برای من و استقلال این جدایی سخت است.من از پایان فصل تصمیم داشتم از استقلال جدا شوم.امیدوارم برای استقلال و ایران در قطر نماینده خوبی باشم.

او همچنین ادامه داد: محرم نوید کیا روی من و فوتبالم تاثیر زیادی داشته است و به من پیشنهاد داد و مذاکره ای هم برای رفتن به سپاهان داشتیم اما جدی نشد. با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید. من به همه ارکان باشگاه استقلال اعلام کرده بودم که دنبال لژیونر شدن هستم. باشگاه هم مهدی مهدی پور را گرفته و جایگزین من شده و باشگاه می دانست من جدا می شوم.من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مشکلی پیش بیاید چون هیچ هافبکی هم جدا نشده است. این را هم بگویم که قطر اس سی از یک ماه و نیم پیش به دنبال مذاکره با من بود.

کریمی در پایان گفت: فوتبال ایران استعدادهای زیادی دارد اما امکانات و دستمزد و زیرساخت های خوبی ندارد.استقلال هم با این شیوه مدیریتی کار سختی دارد.

254 251

نظر شما