شناسهٔ خبر: 43647254 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

مسدود کردن پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از بی‌فرهنگی غرب است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: مسدود کردن حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از این دارد که تمامی ادعاهای بشر دوستی، آزادی و احترام به مقام ادیان الهی دروغی بیش نیست و این عمل قبیح برگ دیگری از کتاب قطور بی‌فرهنگی و جنایات غرب است.

صاحب‌خبر -

مسدود کردن پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب از بی‌فرهنگی غرب استبه گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امروز در نشست با اصحاب رسانه با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی و حمایت رئیس جمهور این کشور به ساحت مقدس پیامرگرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار داشت: در کشوری که خود را به دروغ مهد فرهنگ و آزادی معرفی می‌کند این چنین به مقدسات توهین می‌شود ولی مطرح شدن هولوکاست را ممنوع کرده و محکومیت قضایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: وقتی مقام معظم رهبری در شبکه اجتماعی این عمل را محکوم می‌کنند متأسفانه حساب رسمی پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب مسدود می‌شود و این نشان از اوج اختناق جهانی دارد.

امام جمعه بوشهر، افزود: این عمل نشان از این دارد که تمامی ادعاهای بشر دوستی، آزادی و احترام به مقام ادیان الهی دروغی بیش نیست و این عمل قبیح برگ دیگری از کتاب قطور بی‌فرهنگی و جنایات غرب است.

وی با اشاره به 13  آبان روز دانش آموز و مبارزه ملی با استکبار جهانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز خاطرنشان کرد: به همه مسئولان سفارش می‌شود در شرایط کنونی که برخی از دانش آموزان نیازمند وسایل ارتباطی آموزشی می‌باشند مناسب است کمیته امداد امام راحل و سازمان بهزیستی برای مددجویان در این باره اقدام لازم به عمل آورند.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه در این راستا لازم است آموزش و پرورش و خیریه‌ها و  نیکوکاران به کمک نیازمندان بپردازند تا مشکلات و معضلات کمبود این امکانات ایجاد نشود گفت: باید مسئولان در این باره مساعدت‌های لازم و اقدام مناسب به عمل آورند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با گرامیداشت سالروز حماسه لرده  تصریح کرد: در حماسه لرده، زنان دلیر استان بوشهر در منطقه لرده دشتستان در مقابل متجاوزان انگلیسی به دفاع پرداختند و آنان را شکستی سخت دادند.

امام جمعه بوشهر، تاکید کرد: مناسب است روز 10 آبان سالروز حماسه لرده به عنوان روز مبارزه ضد استعماری زنان ایران در تقویم سالانه ایران ثبت شود.

انتهای پیام/

نظر شما