شناسهٔ خبر: 43647215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور اطلاعیه ستاد استانی پیشگیری از کرونا؛

جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی و هنری در یزد تعطیل شد

یزد - ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با صدور اطلاعیه ای تمام فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی یزد را به دلیل شیوع کرونا تعطیل اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه شماره ۸۱ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد، آموزش حضوری تمام مقاطع تحصیلی و مدارس، کلاسهای آموزشی آزاد و دولتی و مراکز آموزشی بخش خصوصی و مهدکودک‌ها به مدت یک هفته تا پایان ۱۶ آبان ماه سال جاری تعطیل است.

برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و مذهبی، سالن‌های سینما، تئاتر و مراکز مشابه، کتابخانه‌های عمومی، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز تفریحی، شهربازی‌ها، فضاهای سبز عمومی به مدت یک هفته تعطیل است.

همچنین نمازهای جمعه و مراسم روضه خوانی در مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، مراسم عروسی و پذیرایی در سالن‌ها، تالارها و باغ‌ها تا پایان هفته جاری ممنوع است.

تمام اماکن گردشگری فضای بسته، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدنسازی و گیم نت‌ها، جلسات و نشست‌های اداری، همایش‌ها، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و آزمون‌های استانی به استثنای موارد مرتبط با کرونا و هرگونه برگزاری مراسم و تجمع در آرامستان های استان تا پایان ۱۶ آبان ماه سال جاری ممنوع است.

نظر شما