شناسهٔ خبر: 43647182 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نرخ دلار بدون تغییر|تحویل هزار و ۸۰۰ واحدمسکونی به زلزله‌زدگان|ساماندهی پرونده‌های بازار بورس

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوصنرخ دلار، مظنه رهن آپارتمان در ده ونک، بررسی آخرین وضعیت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و ساماندهی پرونده‌های بازار بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص نرخ دلار، مظنه رهن آپارتمان در ده ونک، بررسی آخرین وضعیت واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و ساماندهی پرونده‌های بازار بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

عضو فراکسیون حقوقدانان مجلس با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ساماندهی و رسیدگی به پرونده‌های بازار سرمایه ایران، گفت: این دستورالعمل بستری ایجاد می‌کند تا مردم اعتماد مجددی به بازار بورس پیدا کنند.
به گفته کارشناسان نوسانات شدید قیمت در بازار خودرو و افزایش تقاضا در این بازار به دلیل افزایش سفته‌بازی است و دلیل ناموفق بودن دولت در کنترل این بازار نبود شفافیت در معاملات خودرو و نداشتن اطلاعات دقیق است.
با نزدیک شدن به سالروز وقوع زلزله آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد مسکن این استان آخرین وضعیت بازسازی و احداث واحد‌های مسکونی را تشریح کرد.
نرخ فروش دلار امروز ۹ آبان‌ماه در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

نظر شما