شناسهٔ خبر: 43646743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) قم عنوان کرد؛

فعالیت ۱۰۰ بانوی جهادگر در بیمارستان‌های قم

روح پرور گفت:یک‌صد بانوی جهادگر بسیجی در بیمارستان‌های قم در حال خدمت رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ایران روح پرور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) قم از حضور یک‌صد بانوی جهادگر بسیجی در بیمارستان‌های قم به منظور کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی خبر داد.

او گفت: این بانوان جهادگر که بخش عمده آن‌ها عضو بسیج طلاب هستند، در سه بیمارستان شهید بهشتی، کامکار و فرقانی به صورت شیفتی مشغول به خدمت رسانی هستند و تحت اشراف کمیته اعزام به بیمارستان‌های ستاد حوزوی بحران فعال هستند.

روح پرور با تأکید بر لزوم همگرایی و همدلی مضاعف به منظور شکست ویروس منحوس افزود: بانوان طلبه بسیجی و دیگر بانوان جهادگر از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا چه در زمینه تولید ماسک و اقلام بهداشتی و چه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی همچون رزمایش مؤمنانه و چه به خصوص حضور موثر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و نیز غسالخانه ها، عملکرد درخشانی داشته اند که تنها بخش‌هایی از این حضور مخلصانه و ایثارگرانه در قاب رسانه‌ها و فضای مجازی منعکس شده است.

او از همه مردم و خانواده‌ها خواست تا با زدن ماسک و رعایت مسائل بهداشتی، کمک کنند تا فشار کاری از روی کادر درمان و سلامت و نیز جهادگران این عرصه کاسته شود تا ان‌شاءالله در آینده نزدیک بتوانیم به یک وضعیت قابل قبول از حیث مقابله با شیوع ویروس کرونا دست یابیم.

منبع:خبر حوزه

انتهای پیام/ش

نظر شما