شناسهٔ خبر: 43646042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پویش مردمی خدمت، تقویت جریان‌های جهادی است

دبیر جبهه فرهنگی ،اجتماعی جنوب غربی استان تهران ،گفت: حرکت پویش خدمت مردمی برای تقویت جریان‌های جهادی خدمات رسانی به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهر واوان و دبیر جبهه فرهنگی،اجتماعی جنوب غربی استان تهران ظهر امروز در رزمایش پویش خدمت مردمی، که در محل سالن اجتماعات اردوگاه شهید غلامی اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: برای سازماندهی نیروهای مردمی تشکیل یک شورا نیاز است و حرکت پویش مردمی خدمت، برای هماهنگی و تقویت جریان های جهادی خدمات رسانی به مردم شکل گرفته است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه با قوانین ما قوانین را می‌شناسیم و برای آن احترام قائل هستیم، افزود :فعالیت حرکت‌های جهادی در راستای اجرای فرامین رهبری و در چارچوب قانون، به منظور کمک و یاری رساندن به دولت و حاکمیت و خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم ، برداشتن  باری از دوش دولت ،بدور از بازی‌های سیاسی و نگاه‌های حزبی و جناحی انجام می‌شود.

وی  با تاکید بر اینکه جریان های مردمی در کنار مسئولین دولتی هستند، بیان کرد: ارائه خدمات به مردم نیاز به اجازه ندارد، ولی با سازماندهی می توان ضمن مدیریت بر فعالیت‌ها ،شاهد کمک رسانی و خدمت دهی بیشتر به محرومین و نیازمندان جامعه و کاهش محرومیت ها و آسیب‌ها بود.

امام جمعه شهر واوان گفت: طی یک سال گذشته قریب به یک میلیارد تومان کمک های مردمی و خیرین جهت کمک رسانی به سیل زدگان، زلزله زدگان جنوب و غرب کشور توسط مردم اسلامشهر،جمع آوری وبا حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم کشور و شهرستان، هزینه و توزیع شده است.

دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی جنوب غربی استان تهران با بیان اینکه کسی نمی‌تواند برای کمک مردمی خط‌کشی ایجاد کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در رزمایش پویش خدمت با ایجاد ۴۰ محله اسلامی فعالیت‌های جهادی با محوریت مدیران محلات اسلامی انجام می‌شود، باید فعالیت‌های جهادی و مردمی جریان‌سازی شود، نه اینکه در مواقع امدادرسانی به محرومین، اقدامات انجام نشده توسط سلبریتیها بیان و موردجو سازی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما