شناسهٔ خبر: 43645873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زین الدین زیدان: سوپرلیگ اروپا؟ همین حالا هم فرصت استراحت نداریم؛ مسائل بین بنزما و وینیسیوس حل شده است

پویا نیّری وند

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با هوئسکا شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل هوئسکا در چارچوب رقابت های لالیگا که از ساعت 16:30 در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار خواهد شد، شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در صحبت های خود گفت:

آنها حریف خطرناکی هستند. در اسپانیا هیچ تیم کوچکی وجود ندارد. ما باید تمام توان خود را درون زمین به کار بگیریم چون مقابل تیمی قدرتمند و جنگنده قرار خواهیم گرفت. همین است که لالیگا را به لیگی فوق العاده تبدیل می کند. نگرش ما نسبت به این مسابقه مثل یک فینال خواهد بود. سه امتیاز بسیار مهم در پیش است و سعی می کنیم که آن را کسب کنیم. بازی فردا یک فینال است، و نمی توانیم به فکر بازی سه شنبه باشیم. باید روز به روز تمرکز کنیم و نباید فراتر از آن را نگاه کنیم. بازیکنان هم نسبت به این رویکرد آگاه هستند.

ادن هازارد

او خوب است و ما خوشحالیم. او هر روز خوب تمرین می کند و به نظرم در فرم خوبی است. وقتی کسی مصدوم می شود و دور از میادین است، و همراه هم تیمی هایش نیست، کار برای آن بازیکن خیلی سخت می شود. همه بازیکنان می خواهند درون زمین باشند و از بازی لذت ببرند. حالا همه چیز مثبت به نظر می رسد و او کنار ما برگشته اما بازیکنان مصدوم دیگری داریم که حال خوبی ندارند. امیدوارم که به زودی همگی کنار هم باشیم.

ما بازی های زیادی داریم و ایده ما این است که هازارد کنار ما برگردد. باید ببینیم که چگونه دقایق بازی او را مدیریت می کنیم، مهمترین مسئله این است که او حس خوبی داشته باشد. نکته کلیدی است که همگی آماده باشند چون بازی های زیادی داریم و دقایق زیادی پیش رو داریم.

حواشی بین کریم بنزما و وینسیوس جونیور

همه چیز حل شده است؛ برای بازیکنان مهم است که بین خودشان صحبت کنند؛ مشکلی نیست. چنین مسائلی همیشه درون زمین پیش می آید و همانجا هم می ماند. باید انرژی خود را روی مسائل دیگر متمرکز کنیم. دیدن اینکه چنین اتفاقاتی رخ می دهد خوب است چون نشان می دهد که بازیکنان اهمیت می دهند. آنها با هم صحبت کرده اند و همه چیز خوب است، در کل مشکلی نیست. همه آنها فوق العاده تمرین کرده اند، و مهم این است که روی بازی فردا تمرکز کنیم.

فکر نمی کنم این روی احساس سایر افراد نسبت به بنزما تأثیری داشته باشد چون اینگونه مسائل همیشه درون زمین رخ می دهد و در لحظات پر تنش و پر هیجان بازی صحبت هایی بین بازیکنان رد و بدل می شود. من هم چنین تجربه هایی درون زمین داشته ام. نمی گویم که این یک مسئله عادی است، اما موضوعی است که گاهی اوقات رخ می دهد، و کاملاً طبیعی است. مهم این است که آنها این مسائل را بین خودشان صحبت کنند و از آن رد شوند. می دانم که مردم و رسانه ها عاشق چنین حواشی هستند اما می توانم بگویم که چنین مسائلی اغلب رخ می دهد. این شخصیت تیم را نشان می دهد.

پتانسیل وینیسیوس جونیور

او جوان است و فکر می کنم آینده درخشانی در رئال مادرید دارد. او تلاش می کند و فکر می کنم در فرم خوبی است. او بچه ای است که می خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. این برای سرمربی و تیم فوق العاده است.

ایده سوپرلیگ اروپا

در این مورد چیزهایی شنیده ام، اما همین حالا هم بازی های زیادی داریم که فرصت استراحت به ما نمی دهند. حتی فرصت کافی برای لذت بردن از یک پیروزی را هم نداریم. تمرکز روی بازی فردا برای ما اساسی است. هم من و هم بازیکنانم طوری برخورد می کنند که گویا بازی آخر ماست و باید در ذهنمان نیز همینطور باشد. به هر حال با توجه به شرایط کنونی زندگی های ما، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید لذت ببریم و بعد از آن به تورنمنت های دیگر هم فکر می کنیم.

انعطاف پذیری لوکاس وازکز

می دانیم او چه بازیکنی است و می تواند در هر پستی درون زمین بازی کند. در سمت راست خط دفاعی به مشکل خورده ایم و مقابل بارسلونا و گلادباخ لوکاس عالی عمل کرد. نکته فوق العاده در مورد او این است که انرژی فوق العاده ای به تیم منتقل می کند.

نظر شما