شناسهٔ خبر: 43645841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

میکل آرتتا: انتقادات بخشی از فوتبال است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از تغییر پست پیر آمریک اوبامیانگ دفاع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ستاره گلزن و اهل گابن آرسنال بعد از تمدید قرارداد کم فروغ ظاهر شده و در این فصل در لیگ برتر مانند فصول گذشته موفق به گلزنی نشده است. میکل آرتتا مدعی شد رفتن به سمت چپ باعث آزادی عمل بیشتر اوبامیانگ می شود و مطرح شدن این انتقادات بخشی از فوتبال است.

 

میکل آرتتا گفت: "بازیکنان آرسنال باید تلاش کنند بیشتر توپ را به محوطه جریمه حریف برسانند و این همان کاری است که تیم های بزرگ انجام می دهند. اگر قرار به دفاع از درون محوطه باشد، باید مطمئن شوید که همه تیم در این امر شرکت می کنند و در ادامه در یک سوم پایانی نیز بسیار تهاجمی عمل می کنیم. این چیزی است که از زمان ورود من به اینجا تاکنون رخ نداده، اما فکر می کنم این اتفاق بیشتر و بیشتر خواهد افتاد.

 

 

شرایط اخیر پیر آمریک اوبامیانگ؟ او اخیرا در سه یا چهار بازی است موفق به گلزنی نشده و مردم می گویند که او باید بیشتر در مرکز خط حمله بازی کند. حضور در سمت چپ برای اوبامیانگ بسیار خوب بود، زیرا مدافعان میانی حریف قادر به مهار این بازیکن نبودند و آزادی بیشتری برای اوبامیانگ در خط حمله وجود داشت. به هر حال انتقاد بخشی از صنعت فوتبال است.

 

عملکرد نیکلاس په په؟ او به مدتی زمان نیاز داشت. وقتی باشگاه سرمایه گذاری زیادی روی بازیکنی انجام می دهد شرایط آسان نبوده و انتظارات زیاد است. په په واقعا به خوبی از پس اوضاع برآمده است، بیشتر با شرایط انطباق یافته و تبدیل به بازیکنی غیرقابل پیش بینی شده که توانایی های خاصی دارد. اما او باید تلاش کند این روند را استمرار بخشد."

برچسب‌ها:

نظر شما