شناسهٔ خبر: 43645834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هیچکس حق اهانت به مقدسات را ندارد

رئیس ستاد گرامیداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان گفت: پیامبر (ص) و تعالیم دینی اسلام خط قرمز مسلمانان است و هیچکس حق اهانت به مقدسات ما را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قصرقند، حجت الاسلام بی نیاز امشب در مراسم گرامیداشت هفته وحدت که از شهرستان قصرقند برگزار می شود اظهار کرد: یکی از شاخصه های مهم رسول الله اخلاق حسنه بود که باعث شد قلوب جهانیان را به سمت خود جلب کند و تعداد زیادی از مردم جهان به اسلام‌ گرویده شوند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: آنچه باعث شد تا مردم بسیار زیادی به اسلام روی آوردند قدرت شمشیر نبود بلکه اخلاق حسنه و سیره و روش زندگی حضرت پیامبر(ص) بود که ماحصل آن وحدت و اخوت میان مسلمین و پرهیز از نفاق و تفرقه میان ملت ها است.

وی تاکید کرد: در سراسر جهان نزدیک به ۲ میلیارد جمعیت‌ مسلمان زیست میکند که اگر اتحاد و یکپارچگی آن ها به طور کامل برقرار شود هیچ شخص و قدرتی جرات هتک حرمت به پیامبر الهی آنها و مقدسات شان را پیدا نخواهد کرد.
 
رئیس ستاد هفته وحدت سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دین‌مبین اسلام خط قرمز مسلمانان است و دشمنان نیز باید بدانند با حرکات پست و ذلیلانه خود و حمایت از هتاکان هرگز از الفت مسلمانان به رسول مکرم اسلام کاسته‌نشده بلکه روز به روز بر علاقمندان و مسلمین‌جهان نیز افزوده می شود.

شایان ذکر است مراسم‌گرامیداشت هفته وحدت از امشب و به مدت ۵ شب با مشارکت‌ و همکاری بنیاد علوی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، موسسه شهدای اسلام و سایر دستگاه های اجرایی به صورت‌متمرکز از شهرستان قصرقند برگزار خواهد شد و به صورت زنده از شبکه استانی هامون، جام‌جم، شما و سایر شبکه های سیما نیز پخش‌می شود.

 

انتهای پیام/3139

نظر شما