شناسهٔ خبر: 43645746 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کاراکاس: اگر بخواهیم از ایران سلاح می‌خریم

وزیر خارجه ونزوئلا با اشاره به رفع تحریم تسلیحاتی ایران گفت: کاراکاس در صورت نیاز می‌تواند به صورت قانونی از ایران سلاح بخرد. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق گزارش رسانه ونزوئلایی، خورخه آریزا، با اشاره به پایان محدودیت‌های تسلیحاتی ایران اظهار کرد: ونزوئلا در صورت نیاز می‌تواند از طریق قانونی از ایران سلاح خریداری کند.

وزیر خارجه ونزوئلا تصریح کرد: کاراکاس به روابط همه‌جانبه با تهران در زمینه‌های مختلف مانند تجارت، انرژی، همکاری در زمینه کشاورزی و دامی، صنایع خودروسازی و نظامی که تاریخچه آن به دوران ریاست‌جمهوری «هوگو چاوز» بازمی‌گردد و در دوران ریاست‌جمهوری «نیکلاس مادورو» افزایش یافته، ادامه می‌دهد.

وی همچنین به برداشته شدن محدودیت‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران در روز یکشنبه ۲۷ مهر، اشاره کرد و گفت: در زمینه همکاری‌های فنی نظامی، خرید سلاح از ایران کاملاً امکان‌پذیر است.

خورخه آریزا ادامه داد: در حال حاضر مبادله‌ای میان دو کشور در این زمینه وجود ندارد، اما این امکان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما