شناسهٔ خبر: 43645196 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

واکنش جالب ریحانه پارسا به زلزله ترکیه + عکس

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، ریحانه پارسا بازیگر معروف ایرانی پس از مهاجرت به ترکیه شاهد یک زلزله بزرگ در این کشور بود که ساعتی پس از زمین لرزه 6.9 ریشتری شهر ازمیر در حساب توییتر خودش واکنش نشان داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

واکنش زیحانه پارسا به زلزله ترکیه

تمام حاشیه های ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه و جوان کشورمان، سال پیش در قرنطینه کرونایی خبر ازدواجش با مهدی کوشکی را در فضای مجازی منتشر کرد. او ازدواج سوم مهدی کوشکی بود، اما حدود 2 ماه پیش در کمال ناباوری خبر جدایی از کوشکی را در صفحه اینستاگرامش رسانه ای کرد و برای او آرزوی خوشبختی کرد.

ریحانه پارسا

به گزارش رکنا ،  چند روز بیشتر از خبر جدایی ریحانه پارسا نگذشته بود که ویدئویی از او و روزبه بمانی منتشر شد. البته او این رابطه را انکار کرد و گفت که به علت مسائل کاری با هم دیده شده اند.

هفته پیش خبر مهاجرت ریحانه پارسا توسط سام درخشانی در فضای مجازی منتشر شد ولی او این خبر را تکذیب کرد و گفت که برای ضبط فیلم به خارج از کشور سفر کرده است.

ریحانه پارسا (1)

امین فردین خبرنگاری که در خارج از کشور زندگی می کند، در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج های لاکچری اش پر حاشیه شد . البته او به دلایلی چون مدل بودن همسرش از هم جدا شدند.

پسر سفیر دانمارک و همسرش

امین فردین ادعا می کند که با چک کردن صفحه اینستاگرام پسر سفیر سابق ایران در دانمارک و ریحانه پارسا و فالورهایشان می توان به این موضوع پی برد.

پویان مختاری

امین فردین در ادامه می گوید یک سری ارتباط هایی بین پویان مختاری، شاخ مجازی که در خارج از کشور زندگی می کند و ریحانه پارسا و جود دارد ولی هر دوی آن ها این رابطه را تکذیب کرده اند.لازم به ذکر است که پویان مختاری و همسرش "نیلی" به تازگی از هم جدا شدند.

بعد از تکذیب این رابطه توسط پویان مختاری و ریحانه پارسا ویدئویی توسط میلاد حاتمی ( صاحب سایت شرط بندی در ترکیه) در فضای اینستاگرام منتشر شده است که نشان میدهد او در دایرکت اینستاگرام به ریحانه پارسا پیام داده است و در مقابل پویان مختاری برای او فایل صوتی با صفحه شخصی پارسا فرستاده است.

البته ریحانه پارسا بعد از انتشار این خبر، تکذیب کرد و گفت که صفحه اینستاگرام او هک شده بود.پویان مختاری هم خبر رابطه با ریحانه پارسا را به کل تکذیب کرد.

ریحانه پارسا بعد از این حواشی یک پست جنجالی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که  این پست جنجال زیادی  آفرید و پس از این پست طرفداران ریحانه پارسا گمان کردند که ریحانه با محسن افشانی وارد رابطه عاطفی شده است اما محسن افشانی به این پست واکنش نشان داد.

محسن افشانی و ریحانه پارسامحسن افشانی پس از پست ریحانه پارسا چند استوری منتشر کرد که نشان می دهد ریحانه پارسا و محسن افشانی وارد رابطه کاری شده اند. همچنین محسن افشانی از مردم و طرفداران خود درخواست کرد که به شایعات توجهی نکنند تا آینده ریحانه پارسا به تباهی کشیده نشود.محسن افشانی با تاکید بازیگری ریحانه پارسا در یک فیلم سینمایی جدید از مردم در خواست کرد تا منتظر لایو خود با ریحانه پارسا پس از رسیدن طرفدارانش در پیج اینستاگرام به یک میلیون نفر باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 14

نظر شما