شناسهٔ خبر: 43644824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج شدنی می‌شود

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج، شدنی شده است، گفت: دانش‌آموزان بسیجی با حضور خود در روستاهای صعب‌العبور و محروم کشور، کارهای ناتمام و نشدنی دولت را به اتمام رسانده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا عصر امروز در جریان دیدار با دانش‌آموزان این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در محل دفتر امام‌جمعه اظهار کرد: عنوان و تفکر بسیجی باید توأمان در دانش‌آموزان نسل امروز انقلاب وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیجی به معنای عام خود حضور در میدان‌های سخت است، تصریح کرد: کارهای ناشدنی دولت با دستان بسیج، شدنی شده و دانش‌آموزان بسیجی با حضور خود در روستاهای صعب‌العبور و محروم کشور، کارهای ناتمام و نشدنی دولت را به اتمام رسانده‌اند.

امام‌جمعه آستارا عرصه نبرد دانش‌آموزان بسیجی را جنگ نرم دانست و بیان کرد: مگسک اسلحه استکبار جهانی و جنگ نرم دشمن، دانش‌آموزان را هدف قرار داده و عکس‌العمل یک دانش‌آموز بسیجی و انقلابی در قبال این هدف‌گیری دفاع توأم با حمله است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا اینترنت و فضای مجازی به راحتی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، تصریح کرد: قرار گرفتن اینترنت، فضای مجزی و گوشی‌های هوشمند در اختیار دانش آموزان برای دشمن یک فرصت ایجادکرده تا استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی را مدیریت کند.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه امسال شهید فهیمده‌ها و بهنام محمدی‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس فراوان بود، اما این دو به عنوان الگوی دانش‌آموزان بسیجی انتخاب شدند، گفت: یک دانش‌آموز بسیجی در درس خواندن و دیگر مباحث اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی مدرسه خود باید برای دیگران الگو باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا نیز در جریان دیدار دانش‌آموزان این شهرستان با امام‌جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کمر همت بسته‌اند تا ایران اسلامی را زمین‌گیر کنند.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری سلاح یک دانش‌آموز بسیجی را علم دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی با پای‌بندی به مذهب و ارزش‌های دینی، برخورداری از روحیه انقلابی و داشتن تعهد نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب می توانند برای پیش برندگی نظام و انقلاب اسلامی مفید باشند.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جریان دیدار دانش‌آموزان این شهرستان با امام‌جمعه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت با همکاری تشکل های دانش آموزی در راستای اعتلای مبانی فکری و اخلاقی دانش‌آموزان گام برمی‌دارد.

به گزارش فارس، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی، دیدار با امام‌جمعه و فرماندار، غبارروبی و گل‌باران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز، حضور در نماز جمعه و قرائت بیانیه استکبارستیزی، تجمع دانش‌آموزان در یوم‌الله ۱۳ آبان ازجمله برنامه‌های امسال هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان آستارا است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما