شناسهٔ خبر: 43644624 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همه دانشگاه ها ملزم به عودت مدارک و شهریه قبولی های بدون کنکور در صورت درخواست داوطلب شدند

همه دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی موظف به عودت مدارک و شهریه به پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور که اکنون در لیست قبولی های کنکور قرار گرفته اند، شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ نتایج کنکور سراسری سال ۹۹ امشب در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

در کنکور امسال ۷۹۲ هزار ۸۴۰ داوطلب مجاز اعلام شدند و ۴۶۹ هزار و ۹۴ داوطلب انتخاب رشته کردند که در نهایت ۱۹۸ هزار و ۹۴۸ داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور پذیرفته شدند. 

مراحل پذیرش بدون آزمون و از طریق سوابق تحصیلی قبل از این انجام و قبولی های آن هم اعلام شده است.

برخی از داوطلبان در رشته های بدون کنکور قبول شده اند و در رشته مورد نظر ثبت نام هم کرده اند و اکنون با اعلام قبولی های کنکور مشاهده کرده اند که در لیست قبول شدگان کنکور هم قرار گرفته اند.

متقاضیانی که در ردیف قبولین نهایی مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (رشته های بدون آزمون) قرار گرفته‌اند، اگر در ردیف قبولین رشته‌های با آزمون هم هستند و تمایل به تحصیل در رشته‌های با آزمون را دارند، بدانند که براساس مصوبه بیست و سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در ۲۴ تیرماه ۹۹، تمامی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی موظف به همکاری با داوطلب و عودت مدارک و شهریه اخذ شده برای ثبت‌نام در رشته های بدون آزمون هستند.

انتهای پیام/

نظر شما