شناسهٔ خبر: 43644352 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

داوطلبان کنکور سراسری برای اطلاع از وضعیت یا پیگیری درخواست خود چه کنند؟

داوطلبانی که در کنکور سراسری 99 شرکت کرده اند برای اطلاع از وضعیت یا پیگیری درخواست خود 7 اقدام را پیش رو دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ نتایج کنکور سراسری سال 99 هم اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.

داوطلبانی که در کنکور سراسری 99 شرکت کرده اند برای اطلاع از وضعیت یا پیگیری درخواست خود 7 اقدام را پیش رو دارند:

1- مشاهده نتایج با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و یا مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و اطلاع از رشته و دانشگاه­/ موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

2- اطلاع از نحوه، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت ­نام با مراجعه (از 14 آبان 99) به درگاه اینترنتی دانشگاه / موسسه محل قبولی و بند ج این اطلاعیه مراجعه کنند.

3- بررسی و تصمیم­ گیری در خصوص مراجعه و ثبت­ نام در رشته محل قبولی در دانشگاه / موسسه محل قبولی ( با آزمون یا با سوابق تحصیلی) یا دانشگاه آزاد اسلامی (صرفا برای افرادی که دارای دو و یا سه نقطه قبولی هستند).

4- بررسی وضعیت برای قبول شدگان رشته­ های دارای شرایط خاص ( آزمون عملی، مصاحبه، معاینه، گزینش و ...).

5- متقاضیان پذیرفته نشده در صورت داشتن سوال در خصوص عدم پذیرفته شدن برای مراجعه به درگاه سازمان تا 15 آبان ماه 99 و دریافت کارنامه علمی و بررسی و تحلیل وضعیت انتخاب­ های خود و در بین سایر متقاضیان کدرشته ­های انتخابی فرصت دارند.

6- نحوه اقدام برای ارسال درخواست به سازمان سنجش یا داشتن سوال با توجه نوع تقاضا بعد از مشاهده کارنامه نتایج نهایی از 15 آبان 99 به بعد.

7- اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) متعاقبا از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما