شناسهٔ خبر: 43643553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تسلیت فرماندار تاکستان در پی درگذشت یکی از فرماندهان ارتش

فرماندار تاکستان با صدور پیامی درگذشت امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند فرزند دلاور این شهرستان و از فرماندهان ارشد ارتش را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در متن پیام رضا طاهری آمده است: خبر عروج شهادت گونه امیر "قاسم جلیلوند" از فرماندهان ارشد نظامی ارتش که سال‌ها توفیق همکلاس بودن با ایشان را داشتم موجب تاسف و تاثر گردید.

سال‌ها خدمت مجاهدانه آن فرمانده شجاع در عرصه‌های مختلف به ویژه در حفظ امنیت و آرامش ایران عزیز و پاسداری از حریم هوایی کشور و تلاش‌های به یاد ماندنی وی و همرزمان سلحشورش در ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن، یادآور نقش آفرینی‌های موثر این فرمانده مخلص بوده است.

اینجانب درگذشت این فرمانده پرتلاش را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم ایشان، همکارانش در ارتش و مردم شریف شهرستان تاکستان تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال برای آن فقید سعید علو درجات واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسالت دارم.

امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند، فرمانده مرکز درجه داری حضرت علی اکبر پدافند هوایی اراک بود که روز گذشته پس از یک هفته مبارزه با بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

پیکر سرتیپ جلیلوند روز گذشته در آرامستان زادگاهش روستای قره باغ از توابع بخش مرکزی تاکستان با مشایعت جمعی از همرزمانش و مسئولان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خاک سپرده شد.

نظر شما