شناسهٔ خبر: 43643498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید فهمیده مظهر تربیت‌یافتگان مکتب عاشوراست

مسؤول دفتر بسیج دانش‌آموزی قشم گفت: شهید دانش‌آموز محمدحسین فهیمده مظهر تربیت یافتگان مکتب عاشورا و تبیین‌گر عمق راهبردی ولایتمداری در نظام اسلامی است.

صاحب‌خبر -

مهرداد پورمرادی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: شهید دانش‌آموز محمدحسین فهمیده مظهر تربیت یافتگان مکتب عاشورا در دامان خانواده‌ای اصیل و انقلابی است.

وی افزود: این شهید دانش‌آموز با دستیابی به قله ایمان، ایثار و از خودگذشتگی برای همیشه تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبر و اسوه‌ای کم نظیر تبدیل شد.

مسؤول دفتر بسیج دانش آموزی شهرستان قشم تصریح کرد: شهید فهمیده با ایثارگری خود در حقیقت عمق راهبردی ولایتمداری در نظام اسلام را به جهانیان مخابره کرد و نشان داد گوش به فرمان ولایت بودن مختص به رده سنی و یا قشر خاصی نیست.

پورمرادی ادامه داد: ولایتمداری راهبردی است که حرکت در چارچوب آن به تربیت نسل‌ها در طراز انقلاب اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی می‌انجامد.

وی خاطرنشان کرد: تبیین این راهبرد از مهمترین نیازهای کشور است و بسیج دانش‌آموزی در کنار مجموعه اموزش و پرورش باید طلایه‌دار آن باشد.

مسؤول دفتر بسیج دانش آموزی شهرستان قشم از اجرای ۱۶ ویژه برنامه بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در این جزیره خبر داد و گفت: عطرافشانی مرقد مطهر شهدا، تبیین زندگینامه شهدا خاصه شهید حاج قاسم سلیمانی، توزیع لوازم التحریر و پویش سراسری مرگ بر آمریکا شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است.

پورمرادی با تقدیر از همکاری مدیران آموزش و پرورش قشم و شهاب، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و والدین سه بال تربیت نسل‌ها در طراز انقلاب هستند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

نظر شما